معاون تجارت و خدمات وزارت صمت با تاکید بر حمایت ویژه این وزارتخانه از تجارت الکترونیک گفت: استفاده از تجارت الکترونیک مورد حمایت‌مان قرار دارد و هر کدام از واحدهای صنعتی می‌توانند وارد پرداخت اینترنتی شوند.

به گزارش گویای خبر به نقل از شاتا نیوز، «علیرضا شاه‌میرزایی» معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، با اشاره به تاکید وزیر صمت بر فعالیت بخش خصوصی و بازار رقابتی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای ایجاد بازار رقابتی نیازمند فراهم کردن فضای رقابتی و ارتقای بخش خصوصی به جایگاه اصلی خود هستیم.

وی افزود: این که با وجود منابع خدادادی استان و حجم سرمایه‌گذاری‌ها بالا چرا موضوع اشتغال حل نشده است، باید بگویم علت آن تکمیل نشدن زنجیره‌های تولید است.

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت با بیان این که برای حل مساله اشتغال نیازمند تکمیل زنجیره‌ تولید و توجه به صنایع پایین دستی هستیم، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم صنعتی را ایجاد کنیم باید به شبکه بازار هم‌ توجه کنیم و این یعنی درآمد و شغل بیشتر.

وی با اشاره به هم‌گرایی مدیران و سرمایه‌گذاری قابل توجه در استان لرستان یادآور شد: این سرمایه‌گذاری و تعامل خوب نوید بخش افزایش اشتغال در استان است. البته عامل ایجاد اشتغال مدیریت و فعال بودن کارآفرینان است و تاکیدی که ما داریم، تکمیل زنجیره‌ها از خرید مواد اولیه تا خدمات پس از فروش است.

شاه‌میرزایی با بیان این که واحدهای صنعتی خوبی در استان داریم که در سطح کشور اقدام به ایجاد فروشگاه کردند، گفت: استفاده از تجارت الکترونیک مورد حمایت‌مان قرار دارد و هر کدام از واحدهای صنعتی با همان مجوز صنعتی و صنفی می‌توانند وارد پرداخت اینترنتی شوند.

  • منبع خبر : شاتا نیوز