معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های انجام شده، خط پروازی بوشهر به دبی راه‌اندازی شد.

به گزارش گویای خبر  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، علی باستین در نشستی با مدیران میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر عنوان کرد: پیش از این، متقاضیان هم استانی برای دسترسی به پرواز به کشور امارات، ناگزیر از مسافرت‌های جاده‌ای به استان‌های همجوار یا پروازهای پرهزینه به تهران بودند.

وی افزود: با توجه به نیاز به برقراری پرواز بوشهر- دبی و درخواست‌های مکرر فعالان اقتصادی، مجددا تلاش‌های فراوانی برای احیای این خط پروازی انجام شد و با رایزنی‌های متعدد با شرکت‌های هواپیمایی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، بالاخره این خط هوایی احیا شده است.

باستین اهداف اصلی این خط را اقتصادی، تجاری و گردشگری عنوان کرد و گفت: رفاه شهروندان و پویا کردن مسیرهای بازرگانی و تجاری به طور قطع آثار و نتایج مطلوبی بر اقتصاد، اشتغال و رضایت‌مندی مردم خواهد داشت.

باستین افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و با نیازسنجی از متقاضیان، برای پرواز بوشهر- دبی و بالعکس، روزهای جمعه و سه‌شنبه هر هفته انتخاب شده که نخستین سفر، روز جمعه ۲۴ آذرماه انجام شد.

معاون اقتصادی استانداری با اشاره به تجربه ناموفق تلاش‌های پیشین و حذف خط هوایی بوشهر- دبی پس از چند ماه فعالیت، افزود: از هم‌استانی‌های عزیز خواهش می‌کنم برای پرواز به کشور امارات از این خط پروازی استفاده کنند تا امکان استمرار این مسیر هوایی فراهم شده و این خدمت برای استان پایدار بماند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور