مدیرعامل بیمه البرز در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه گفت: طرح «تاراز» نیمه اول شهریور به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه البرز، مدیرعامل بیمه البرز درحاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و درگفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما با اعلام این خبر گفت: بیمه‌های زندگی پروژه‌محور در راستای تحقق شعار سال و با عنوان تجاری تاراز طراحی شد تا با خلاقیت و نوآوری، زمینه ثروت‌افزایی هموطنان فراهم شود.

موسی رضایی میرقائد افزود: طرح تاراز قرار است در نیمه اول شهریورماه در کانتر شبکه فروش قرار گیرد و تاکنون در این خصوص سه پروژه به مرحله امضا قرارداد رسیده است.

رضایی میرقائد با اشاره به این که بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری پروژه‌محور به صورت یونیت لینک ارایه می‌شود تاکید کرد: با ارایه این بیمه‌نامه می‌توانیم هم در اقتصاد کشور وهم با افزایش سرمایه هموطنان، در بهبود کیفیت زندگی آنها نقش‌آفرینی کنیم.

وی در خصوص جزییات این بیمه‌نامه افزود: در بیمه‌های زندگی پروژه‌محور، پول‌های خُرد مردم جمع‌آوری و به پروژه‌های مهم اقتصادی کشور همچون پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه‌های خورشیدی که سود تضمینی دارند تزریق می‌شود که مشتریان سود حاصل از این سرمایه‌گذاری را به صورت یک‌جا، مستمری مادام‌العمر و یا در قالب سهام پروژه‌ای که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند دریافت می‌کنند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بیمه البرز