نماینده ویژه وزیر صمت گفت: قطعه‌سازی مهم‌ترین رکن تولید خودرو با کیفیت ملی است و امیدوارم وضعیت قطعه‌سازی در کشور در آینده خیلی نزدیک بسیار بهتر شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از خبرگزاری مهر، علی گلشنی شامگاه پنجشنبه در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته نمایشگاه‌ها را تجلی‌گاه تولیدات ملی دانست و اظهار کرد: به نظر من با توجه به تغییرات جدیدی که در خیلی از بخش‌ها صورت گرفته است و همچنین برخی سیاست‌های جدیدی که در کشور از آن حمایت ویژه می‌شود در آینده نه چندان دور تحولات خوبی را خواهیم داشت.

نماینده ویژه وزیر صمت افزود: نمایشگاه قطعات خودرو مشهد از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های قطعات خودرو ایران است.

وی قطعه‌سازی را مهم‌ترین رکن تولید خودرو با کیفیت ملی عنوان کرد و گفت: قطعه‌سازهای خیلی خوب در این نمایشگاه با نوآوری‌های جدید حضور دارند و وقتی این اندازه از خودباوری و نوآوری وجود دارد باعث امیدواری است و امیدوارم وضعیت قطعه‌سازی در کشور در آینده خیلی نزدیک بسیار بهتر شود.

گلشنی در خصوص دلایل نداشتن خودرو ملی با کیفیت بیان کرد: دلایلی که باعث کیفیت خودرو می‌شود بسیار واضح است. به نظر من با توجه به تغییرات جدیدی که در خیلی از بخش‌ها صورت گرفته است و برخی سیاست‌های جدیدی که در کشور از آن حمایت ویژه می‌شود در آینده نه چندان دور تحولات خوبی را خواهیم داشت.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر