مدیرعامل بیمه آسیا در جمع مدیران این شرکت گفت: بیمه آسیا از بالاترین شفافیت مالی و فنی در صنعت بیمه در سال‌های اخیر برخوردار است.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست مدیران بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی، گفت: بیمه آسیا در حال حاضر در صنعت بیمه در وضعیت مطلوبی از لحاظ عملکرد فنی و توانمندی مالی قرار دارد و به عنوان یکی از شاخص‌های ارزشمند، از بالاترین شفافیت مالی و فنی در صنعت بیمه در سال‌های اخیر برخوردار است.

وی با تصریح مدیریت و کنترل جدی در پرداخت خسارت‌ها، افزود: پرداخت خسارت به حق و در زمان مقرر، یکی از مهم‌ترین وظایف و ویژگی‌های هر شرکت بیمه است و در همین راستا، بیمه آسیا با برخورداری از این ویژگی ارزشمند، توانسته است همواره در پرداخت خسارت به مردم و بیمه‌گذاران در سراسر کشور، به خوبی و به موقع عمل کند.

نایب رئیس هیأت‌مدیره بیمه آسیا ادامه داد: موفقیت بیمه آسیا در عملکرد بیمه‌ای از آنجا ناشی می‌شود که ما همواره آموزش را مورد تاکید قرار داده‌ایم و ضروری است در کنار آموزش حضوری، از ظرفیت‌های فضای مجازی نیز برای آموزش غیرحضوری بهره‌برداری کنیم.

مسعود بادین در ادامه این نشست، با اشاره به  شناسایی و بهره‌مندی شایسته از نیروهای متخصص و با تجربه، موضوع وصول مطالبات، نگاه ویژه به فروش بیمه‌های خرد، اولویت فروش بیمه‌های زندگی و عمر و پس‌انداز و طراحی بیمه‌نامه‌های جدید را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است، نشست شورای مدیران بیمه آسیا با حضور سید مهدی صادقی و فرامرز خجیر اعضای هیأت‌مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل، در سالن اجتماعات ساختمان شماره هفت بیمه آسیا برگزار شد.

در این نشست همچنین معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران مستقل، در ارتباط با فرایندها و فعالیت‌های شرکت در هشت ماهه سال جاری و برنامه‌های آتی تا پایان سال، گزارش‌هایی ارائه دادند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بیمه آسیا