اقدامات و برنامه‌های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر

مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و ضرورت تقویت آن به عنوان پیشران بانک‌داری دیجیتال و هوشمند از گسترش ارایه خدمات بانکی در کنار خدمات شهری در محصولات دیجیتال، هوشمند و خلاق بانک شهر در این هلدینگ خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، علی نوری در آستانه برگزاری دهمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانک‌داری هوشمند» با بیان این‌که در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر تلاش زیادی در حوزه ارایه خدمات دیجیتال داشته‌ایم و حرکت ما به سمت مفهوم بانک‌داری نوین بوده است، گفت: مجموعه خدمات ارایه شده در این هلدینگ از جمله: نرم‌افزار کاربردی همراه شهر پلاس، نرم افزار کاربردی هوشمند شهری اسمارتیز، خدمات شهری در حوزه مترو و اتوبوسرانی، شهرنت‌ها، خدمات و زیرساخت‌های مالی، پولی را می‌توان زنجیره تکمیل خدمات بانکی دیجیتال در کنار سایر خدمات پرکاربرد شهری برشمرد که توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به اقتضاعات فضای جدید در بانک‌داری هوشمند و اتفاقات تازه در پی آن، تقویت فناوری اطلاعات را اساس و لازمه تقویت فضای بانک‌داری در ایران دانست و گفت: نگاه و رویکرد هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر بر اساس ارایه زیرساخت‌های نوین بانک‌داری و ترکیب آن با خدمات به همشهریان و مردم است.

مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: هم اکنون توسعه زیرساخت‌های نرم افزارهای کاربردی مانند همراه شهر پلاس و اسمارتیز در بانک مطرح است که به صورت کاملا بومی رونمایی شده و دارای قابلیت‌های فنی و کسب و کارهای خوبی هستند. نرم افزار کاربردی هوشمند شهری اسمارتیز که در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رونمایی شد؛ قادر است در بحث زیرساخت پرداخت‌های خرد شهری ضمن مدیریت موضوعات مالی و بانکی، خدمات مختلفی ارایه کند.

نوری با اشاره به ظرفیت‌های همراه شهر پلاس نیز گفت: این نرم افزار به عنوان پلتفرم بانک‌داری دیجیتال تقریبا تمام خدمات بانکی را به صورت غیر حضوری ارایه می‌کند که در آن تلاش شده حضور مشتریان در بانک کاهشی شود.

مدیرعامل فناوری اطلاعات بانک تاکید کرد: به دنبال تحقق این موضوع هستیم که دامنه خدمات را آن‌قدر توسعه دهیم که با همراه شهر پلاس مردم بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کرده و کمتر به شعبه‌های بانکی مراجعه کنند.

مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر به برخی تکنولوژی‌های نوین بانکی بانک شهر در گذشته اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال پیشخوان‌های شهرنت در دوره ای خاص با این رویکرد راه‌اندازی شد که خدماتی به مشتریان ارایه شود که منطق آن سلف سرویس یا خدماتی که خود کاربر امور آن را انجام دهد و همانند یک سوپر مارکت مالی عمل کند.

نوری با اشاره به این‌که  این خدمات با استقبال خوبی از سوی مشتریان همراه شد بیان کرد: بسیاری از خدمات بانکی از ساعت هفت و نیم صبح تا ۹ شب و برخی هم به صورت ۲۴ ساعته در پیشخوان‌های شهرنت در اختیار مشتریان است.

وی گفت: در دوره جدید، رویکرد این است که از این ظرفیت استفاده بهینه‌تری کنیم به همین دلیل به سمت سامانه مانیتورینگ هوشمند بانک شهر رفتیم تا خدمات پشتیبانی شعب بانک را با ظاهر و کاربری راحت‌تری ارایه کنیم.

وی با تاکید بر این‌که ما تلاش کرده‌ایم خدمت خود را به خواست مردم نزدیک تر کنیم، افزود: در این سامانه هوشمند بسیاری از خدمات را ترکیب و یکپارچه کرده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا