برنامه آتی شرکت قطعات گلدیران نوین ساخت موتور جاروبرقی است

مهندس حسین مختاریان مدیرعامل شرکت قطعات گلدیران نوین گفت: برنامه آتی شرکت قطعات گلدیران نوین ساخت موتور جاروبرقی است.

به گزارش گویای خبر، مهندس حسین مختاریان، مدیرعامل شرکت قطعات گلدیران نوین در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه صنعت لوازم خانگی در گفت‌وگو با خبرنگار گویای خبر گفت: شرکت قطعات گلدیران نوین، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۴۰۲ آغاز کرد. ولیکن قبلا به عنوان یک کسب و کار، در دل خدمات پس از فروش شرکت گلدیران فعالیت می‌‌کرد.  

وی افزود: ما به دلیل این که تولید داخل رو به رشد است و برای این که تولید رونق پیدا کند به مواد اولیه، به ویژه در لوازم خانگی، به کمپرسور یخچال، موتور جاروبرقی، گازهای مولد که در داخل کشورمان تولید نمی‌شود، نیاز داریم. در نتیجه تصمیم گرفتیم این مجموعه را از مجموعه خدمات پس از فروش شرکت گلدیران، جدا کنیم. 

مهندس مختاریان بیان کرد: در حال حاضر با حدود ۸۰ کارخانه فعال همکاری داریم. یعنی به آنها کمپرسور یخچال می‌دهیم، یا موتور جاروبرقی یا گاز مولدشان را تامین می‌کنیم. حتی گازهای مولد یا کمپرسورهای شرکت صنایع گلدیران را ما تامین می‌کنیم. که در حال حاضر فعالیت خوبی را داریم. 

همچنین با توجه به این که عموما منطقه شهر تبریز، به واسطه صنعتی بودنش، تعداد کارخانه‌هایی که تولید یخچال دارند، زیاد هستند، کمپرسور مورد نیازشان را از شرکت ما تهیه می‌کنند.

مهندس مختاریان در خصوص برنامه‌های آتی شرکت گفت: برنامه‌های آتی شرکت قطعات گلدیران نوین این است که به عمق تولید وارد شود. یعنی برای تولید هم برنامه‌ریزی داشته باشیم. باید به سمت این که موتور جاروبرقی را هم تولید کنیم برویم، اگر این اتفاق بیفتد – که اتفاق خوبی هم هست- می‌توانیم موتور جاروبرقی را به واحدهای تولیدی عرضه کنیم.

وی در مورد واردات قطعات گفت: در حال حاضر از کشورهای کره‌‌جنوبی، چین، امارت و بعضی اوقات از ترکیه، قطعات را وارد می‌کنیم. این قطعات وارد شده، علاوه بر شرکت گلدیران در سایر شرکت‌ها توزیع می‌شود. 

همچنین کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مثل عراق، افغانستان، کشورهای حوزه شمال دریای خزر همگی قطعات را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت قطعات گلدیران نوین در خصوص هدف از حضور در نمایشگاه هامکس ۱۴۰۳ گفت: هدف ما این است که خودمان را بیشتر به بازار مصرف نزدیک کنیم و توانمندی‌های شرکت را به بازدیدکنندگان و مصرف‌کنندگان معرفی کنیم.

با توجه به فاصله قیمتی در زمان‌ها و مکان‌های مختلف، که اختلاف بسیاری هم دارد و بحث دلال‌ها و واسطه‌گری مطرح هست، امیدواریم بتوانیم این روند را به سمتی ببریم که دست واسطه‌گران را کوتاه کنیم و محصول به صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا