البرز، شوکا و دستاوردهایش
با همکاری بیمه البرز و سخنکده متن و در یازدهمین نشست دوشنبههای نوآوری عوامل موفقیت فروش طرح شوکا با سخنرانی بیش از 10 مدیر ارشد و میانی این شرکت ارایه شد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، موسی رضایی میرقائد مدیرعامل و نایب رییس هیاتمدیره بیمه البرز در این نشست که با حضور برخی مدیران بیمه مرکزی برگزار شد گفت: با ارایه و فروش محصولات جدید و دارای جذابیت، به دنبال نقش آفرینی چشمگیر در صنعت بیمه بودیم که نتیجه آن هم کسب سهم قابل قبول در رشتههای مختلف و به تبع آن کمک به اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان شد.
مدیرعامل بیمه البرز در ادامه با اشاره به فرآیند کوتاه ایدهپردازی تا اجرای شوکا گفت: اینکه در کمتر از 8 ماه 22 درصد از پرتفوی بیمه البرز به بیمه زندگی اختصاص پیدا کرد اقدامی منحصر به فرد است و پیش بینی میشود تا پایان سال 1404 این میزان به 50 درصد برسد.
موسی رضایی همچنین تامین نیازمندیهای مستمری بگیران و بازنشستگان را با ورود این شرکت به حوزه بازنشستگی و ارایه محصولات متناسب با آن در دستور کار دانست.
محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی هم در این رویداد با اشاره به لزوم تفکیک حسابهای زندگی و غیر زندگی، نوآوری بیمه البرز در ارایه محصولات جدید و مزایای طرح شوکا برای مشتریان گفت: بیمه مرکزی از محصولاتی که تمامی اقشار جامعه را حمایت کند و از طرفی توان رقابت با محصولات بانکی و فاکتور مشارکت در منافع را داشته باشد استقبال خواهد کرد.
در ادامه مدیر توسعه بازار بیمه البرز ماراتن هشت ماهه توسعه و فروش بیمه نامه شوکا را در شرایط تورمی اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: در زمان طراحی 5 مرحله ای شوکا با بکارگیری راهکارهای نوین مالی بسیاری از مشکلات پیش رو مرتفع شد و در عین حال پشتیبانی و آماده سازی زیرساختهای حوزه فناوری اطلاعات مسیر را برای حرکت هر چه بهتر فراهم نمود.
امیر سلطانی این طرح را که با همکاری بیمه و بانک اجرایی شد نخستین محصول مشترک این دو صنعت دانست و از فروش 20 هزار و 500 فقره بیمه نامه شوکا در 8 ماه اخیر خبر داد.
در ادامه این رویداد رؤسای 6 شعبه برتر فروش شوکا به بیان تجربه، ایده، نحوه اجرا و جذب مشارکت شبکه فروش خود پرداختند.
هدفگذاری در فروش روزانه شوکا، تعامل و همکاری صمیمانه با نمایندههای فروش، مزیت رقابتی محصول، برنامهریزی هوشمند و تفکیک شبکه فروش بر اساس توانمندی و ظرفیت از جمله عواملی بود که توسط روسای شعب برتر مطرح شد.
در رویداد البرز، شوکا و دستاوردهایش همچنین پنلی با عنوان منشور شوکا از دید ستاد با حضور معاون فنی، مدیر بیمههای زندگی، مدیر توسعه بازار و اکچوئر داخلی بیمه البرز و همچنین رییس اداره نظارت فنی بیمههای زندگی بیمه مرکزی برگزار شد که در آن به بیان موضوعاتی چون اهمیت آموزش در مسیر توسعه شوکا، نیاز سنجی بازار، قبول و ایفای تعهدات، انعطاف پذیری زیرساخت و پایش لحظه ای فروش شوکا پرداخته شد.
در پایان این رویداد از برخی مدیران ستادی و روسای شعب برتر در فروش شوکا قدردانی شد.