تجربه بانکداری با هوش مصنوعی در اپلیکیشن جدید بانک ملت، دیما
محصول جدید، فناورانه و کاربرپسند بانک ملت با نام اختصاری دیما، با بهرهگیری از هوش مصنوعی و امکان ارایه انواع خدمات بانکی، تسهیلات مبتنی بر رتبه اعتباری، وامهای خرد امتیازی و فوری (میکرولون)، تجربه ای جدید و متمایز را برای کاربران و مشتریان فراهم میکند.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دیما هم اکنون در دسترس تمامی مشتریان این بانک و دیگر کاربران قرار دارد و تمامی اشخاص حقیقی ایرانی بالای ۱۸ سال میتوانند با وارد کردن شماره تلفن همراه، کد ملی و تاریخ تولد خود و تکمیل فرآیند احراز هویت دیجیتال، به مجموعه کاملی از خدمات بانکی در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.
دیما برای اولین بار در کشور، به یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز است که کارهای بانکی را با فرمان صوتی یا متنی کاربر در محیطی شخصیسازی شده متناسب با سن، جنسیت و سلیقه کاربر انجام می دهد و علاوه بر آن، راهنمایی کاملی از خدمات بانکی نیز برای نسل جوان دارد.
افتتاح حساب غیرحضوری، دسترسی به خدمت بانکداری ویدیویی، امکان سفارش غیرحضوری کارتهای جدید و متنوع بانک ملت، خدمات چک، انتقال وجه هوشمند و سریع و دهها خدمت بانکی دیگر در دیما ارایه میشود.
این اپلیکیشن هوشمند، در دو نسخه اندروید و وب اپلیکیشن (pwa) هم اکنون در نشانی اینترنتی dima.bankmellat.ir در دسترس کاربران است و دارندگان دستگاههای با سیستم عامل iOS نیز میتوانند از نسخه تحت وب در محیطی مشابه اپلیکیشن از دیما استفاده کنند.




