راه‌اندازی آزمایشی شماره تلفن 1679 جهت پاسخ‌گویی به مشتریان بانک ملی ایران

شماره تلفن 1679 جهت پاسخ‌گویی به سوالات و ابهام‌های مشتریان بانک ملی ایران، از امروز به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این تنها شماره تلفن 02164140 جهت پاسخ‌گویی به مشتریان اختصاص داشت که از امروز شماره تلفن 1679 (بدون پیش شماره 021) نیز به صورت آزمایشی در کنار شماره مذکور، به این کار اختصاص داده شده است.

بر اساس این گزارش، مشتریان می‌توانند جهت دریافت راهنمایی از خدمات بانک، پاسخ به سوالات و مشکلات بانکی خود و همچنین ارائه پیشنهادات به بانک ملی ایران با شماره تلفن جدید 1679 بانک ملی ایران تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره مذکور از ساعت 7:30 تا 21  آماده پاسخ‌گویی به مشتریان گرامی است؛ مشتریان می‌توانند پس از تماس با شماره‌های فوق، با شماره‌گیری عدد 3 با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک به منظور پاسخ‌گویی به سوالات  و با شماره‌گیری عدد 4 به کارشناسان واحد ارتباط مردمی نظام‌های پرداخت جهت طرح سوال در خصوص سامانه‌های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت‌های سیستم متمرکز ارتباط برقرار نمایند.

قابل ذکر است، در آینده نزدیک این شماره چهار رقمی، جایگزین شماره 02164140 خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا