ارایه خدمات امن و رضایتبخش به مشتریان در اولویت است
دکتر مجتبی فراهانی، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک مسکن گفت: اولویت همکاران بانک مسکن، ارایه خدمات بهینه و تکریم و جلب رضایتمندی مشتریان است.
به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا، مدیر امور حراست بانک مسکن با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی، بیشتر توان خود را در موضوع عملیات روانی و جنگ نرم به کار گرفتهاند، افزود: از نقاط مهمی که دشمن برای آسیبزدن و ایجاد نارضایتی هدف قرار میدهد، نظام بانکی است.
دکتر فراهانی ادامه داد: بانکها به عنوان یکی از مهمترین نهادهای اقتصادی و مالی خدماترسان، باید حفظ امنیت بسترهای زیرساختی برای ارایه خدمات امن و رضایتبخش و نیز تکریم مشتریان را سرلوحه قرار دهند.
وی افزود: حصول اطمینان از پایداری و امنیت خدمات الکترونیک، دفاع رایانیکی و ممانعت از نفوذ (هک) و اختلال در سامانههای مربوط به زیرساختهای خدماتی که قطعا مسوولان ذیربط مورد نظر قرار میدهند، باید در ضمن ارایه خدمات به مشتریان رعایت شود.
مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست بانک مسکن در بیان اهمیت تکریم مشتریان گفت: تمامی همکاران در هر رده و سمت موظفند که در ارایه خدمات، اصل تکریم و حفظ حرمت مشتری را کاملا مراعات کنند و در صورت ابراز نارضایتی از سوی مشتری، مسوولان شعب میبایست سریعاً با رویکرد شفافسازی و اقناع به گلایهها و شکایات رسیدگی کنند.
دکتر فراهانی در ادامه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی بیش از چهار دهه سعی داشتهاند در جنگهای سختافزاری و نرمافزاری خود اقدامات ضدامنیتی را در محیط امنیتی جمهوری اسلامی به اجرا درآورند؛ اما ملت شهیدپرور و غیور ایران به برکت رهنمودهای امامین انقلاب و تأمل و تدبر در سخنان روشنگرانه امام خامنهای(ادام الله ظله الشریف) و نیز عمل به انتظارات و راهبردهای مورد نظر ایشان، دشمنان و معاندان را در فتنهها و دسایس ناکام گذاشته است.
مدیر امور حراست بانک مسکن در پایان سخنان خود گفت: امید است در پرتو تفضلات الهی و عنایات خاصه امام عصر(عج) و با پیروی از طریق ولایت و با بصیرت، انسجام و همبستگی بتوانیم مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی همهجانبه و اعتلای بانک مسکن را با شتابی مضاعف بپیماییم.