تحقق حداکثری شاخص‌های سلامت اداری از اهداف بانک توسعه تعاون است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت تحقق حداکثری شاخص‌های سلامت اداری از اهداف این بانک است.

گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته سلامت اداری اظهار داشت: این بانک علاوه بر شفافیت و رعایت کامل استانداردهای حسابداری و مالی، اهتمام لازم برای تبعیت از سیاست‌های دولت در ارتباطات مردمی و پاسخ‌گویی به مراجعین و رسیدگی به پیشنهادها و شکایات را داشته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم شاهد بوده‌ایم که شهید آیت‌الله رییسی، دولتمردان و مدیران ارشد و اجرایی اهتمام والایی برای ارتباطات مردمی، رسیدگی به مشکلات، ارتقای سطح معیشت مردم، ایجاد اشتغال و راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی داشته‌اند، لذا بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل دولت، تدابیر و اقدامات متنوعی برای رونق تولید ایجاد اشتغال، ارتقای معیشت منظور داشته است و مد نظر بوده تا عزت نفس و تکریم ارباب رجوع در بالاترین سطح رعایت گردد.

این مقام بانکی تاکید کرد: همواره رصد می‌کنیم تا عملکرد استان‌ها در کسب امتیاز از گزارش‌های مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهترین نحو ممکن باشد، به استان‌ها توصیه کرده‌ایم علاوه بر حسن اخلاق و راهنمایی کامل، در مستندسازی و پی‌گیری مجدانه برای رسیدگی به پیشنهادها، انتقادات، مشکلات و شکایت نیز اهتمام کافی را داشته باشند. مدیران ارشد بانک همواره در میزهای پاسخ‌گویی و ارتباطات مردمی حضور موثر داشته‌اند.

در این جلسه که با حضور معاونین مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد، مباحثی از جمله بررسی عملکرد استان‌ها در حوزه ارتباطات مردمی، راهکارهای ارتقای شاخص‌های ارزیابی عملکرد و تداوم رتبه‌های برتر، صیانت حقوق مشتریان، بهینه‌سازی نگهداری وجوه نقد در شعب، رسیدگی به برخی موضوعات و مصادیق حقوق شهروندی، شناسایی گلوگاه‌های فساد جهت پبشگیری و برخی موضوعات بازرسی مورد بحث قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا