مدیرعامل بانک‌ ملی ایران تاکید کرد: نگاه و روند سنتی‌ که تاکنون در بانک ملی جاری بوده باید گام به گام تغییر کرده و نگاه جدید مبتنی بر فناوری، نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیرعامل بانک‌ ملی ایران در همایش بررسی و ارزیابی عملکرد اداره امور شعب جنوب تهران گفت: لازم است در طراحی و ارایه محصولات و خدمات سلایق و نظرات مشتریان در نظر گرفته شده و مشتری محوری سرلوحه عملکرد همکاران باشد.

 ابوالفضل نجارزاده  با اشاره به این که یک قرن زحمت گذشتگان بانک ملی ایران که همواره برای مردم منشأ خیر و برکت بوده به دستان ما امانت سپرده شده است، تصریح کرد: ما باید امانت‌دار خوبی باشیم و این میراث را امروز همگام با پیشرفت تکنولوژی حفظ کنیم، نگاه و روند سنتی‌ که تاکنون در بانک ملی جاری بوده باید گام به گام تغییر کرده و نگاه جدید مبتنی بر فناوری، نهادینه و فرهنگ‌سازی شود و برای دستیابی به این مهم چاره‌ای جز تغییــر نگاه در بانک ملی ایران  نداریم.

نجارزاده با بیان این که سال گذشته به قله اهداف مورد نظر همچون انضباط مالی، کاهش ناترازی‌ها و دستیابی به سهم بازار و موارد دیگر  دست پیدا کردیم، خاطرنشان کرد: بدون شک با نقش‌آفرینی تمام همکاران در هر جایگاه می‌توانیم در پایان سال نیز مجدد اهداف مشخص شده خود را محقق کنیم.

وی با تاکید بر لزوم  داشتن بهترین عملکرد در ارایه تسهیلات خرد، تکلیفی و طرح‌های توسعه‌ای، افزود: دستیابی به این اهداف منوط به انضباط مالی است. 

نجارزاده ادامه داد: صنعت بانکداری از ساختار شعبه‌محور و فردمحور گذر کرده و اکنون باید به ابزار‌ها و حوزه فناوری اطلاعات توجه شود و مشتری‌محوری همواره سرلوحه عملکرد همکاران باشد و در طراحی و ارایه محصولات و خدمات از نظر مشتریان بهره‌مند شویم.

در پایان از شش نفر از مدیران شعب اداره امور شعب جنوب تهران قدردانی شد.

گفتنی است همایش بررسی و ارزیابی عملکرد اداره امور شعب جنوب تهران با حضور اعضای هیات عامل،معاونین و مدیران ادارات برگزار شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک ملی ایران