تقویت بانکداری شرکتی و استفاده حداکثری از منابع و ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن در نشست ارزیابی عملکرد و بررسی برنامه‌های این بانک، از تقویت بانکداری شرکتی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با شرکت‌های بزرگ به منظور ارایه خدمات متقابل و حرکت در مسیر خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه خبر داد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن– هیبنا،در این نشست که با حضور دکتر عباس مرادپور، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و هیات همراه، اعضای هیأت‌مدیره، هیأت عامل و روسای ادارات این بانک برگزار شد؛ گزارش‌هایی از عملکرد بخش‌های مختلف ارایه و برنامه‌های سال 1404 تبیین شد.

دکتر خورسندیان با تقدیر از تلاش‌های مجموعه همکاران در ستاد و شعب سراسر کشور، اظهار داشت: هرچند گام‌های بلندی در مسیر تحقق اهداف برداشته شده است، اما دستیابی به جایگاه مطلوب بانک مستلزم تحرک بیشتر، برنامه‌ریزی دقیق‌تر و ایجاد تحولات بنیادین است.

وی با اشاره به ایجاد ساختار بانکداری شرکتی از اواخر سال گذشته، افزود: تیم تخصصی این حوزه با هدف مذاکره و همکاری با شرکت‌های بزرگ تشکیل شده است و امیدواریم در سال جاری، ثمرات این تلاش‌ها در سبد منابع بانک مشهود باشد.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین با تأکید بر اهمیت استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی و فرصت‌های بازار، خاطرنشان کرد: بانک مسکن توان جذب منابعی به مراتب بالاتر از ارقام فعلی را داراست و برای تحقق این هدف باید تمامی ابزارهای موجود به کار گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توسعه بخش فناوری اطلاعات بانک اشاره کرد و گفت: در فاز نخست برنامه‌های فناورانه، یکپارچه‌سازی سامانه‌های متعدد شعب در دستور کار قرار گرفته است تا بهبود سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان حاصل شود.

دکتر خورسندیان همچنین از برنامه‌ریزی برای تفکیک وظایف نظارتی و عملیاتی میان بانک و شرکت ناواکو خبر داد و افزود: بازسازی ساختار مدیریتی این شرکت با هدف افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفیت خدمات در دست اقدام است.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، نگاه حرفه‌ای و حمایتی وی به نظام بانکی کشور را ارزشمند و راهگشا توصیف کرد.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان ابراز امیدواری کرد که با اجرای برنامه‌های تحولی و بهره‌برداری مؤثر از ظرفیت‌های موجود، مسیر دستیابی به اهداف کلان بانک هموارتر شده و ارایه حداکثری خدمات خالصانه به مردم به شکل شایسته‌ای تحقق یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا