خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتریمداری
بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتریمداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهرهگیری از ظرفیت بانکداری الکترونیکی در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد خلق ارزش نموده است.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: سامانههای پرداخت الکترونیکی مانند کیلید (سامانه مبتنی بر حساب و با قابلیت ارائه خدمات ویژه برای مشتریان حقوقی)، همراه کارت (سامانه نرمافزاری ساده، کاربردی و رایگان برای انجام فعالیتهای پرداختهای بانکی تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی با استفاده از تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب)، آبانک (یک بانک دیجیتال با امکان استفاده از تمامی خدمات بانک آینده به صورت یکپارچه و امن) و پیشخوان مجازی (ارائه خدمات در دو دسته غیرحضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان به مانند یک شعبه حقیقی) و ارائه محصولات متفاوت و متمایز مانند کارت هدیه واقعیت افزوده (محصولی منحصر بفرد در شبکه بانکی مطابق با تکنولوژی روز دنیا با قابلیت بارگذاری ویدیو به صورت شخصیسازیشده) و سفته و برات الکترونیکی (اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط در بستر امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سواستفادههای احتمالی)، موجب ایجاد یک فرصت مناسب در ارائه خدمات کیفی و همچنین کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده و خواهد بود.
گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرمهای الکترونیکی، تلاشی است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفیسازی بخشهایی از بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان.