گسترش فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان، ساعات پاسخ‌گویی مرکز ارتباط با مشتریان خود را افزایش داد.

 گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، از این پس بیمه‌گذاران و مشتریان می‌توانند بعد از پایان زمان کاری، تا ساعت 19 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان به شماره 8259-021 داخلی یک، ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره و پشتیبانی کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوند.

همچنین تماس‌های دریافتی پس از ساعت اعلام شده به صندوق صوتی منتقل و در اولین فرصت توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده خواهد شد. این اقدام با هدف بهبود دسترسی و ارایه خدمات بهتر به بیمه‌گذاران صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا