درخشش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در جوایز طلایی روابط عمومی ایران

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در بیست‌وچهارمین دوره «جوایز طلایی روابط عمومی ایران»، موفق به کسب نشان مدیریت روابط عمومی شد.

 گویای خبر – به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، این موفقیت در پرتو تلاش‌های مستمر، برنامه‌ریزی هدف‌مند، خلاقیت ارتباطی و پایبندی به اصول حرفه‌ای ارتباطات سازمانی به دست آمده و نمادی از نقش مؤثر و راهبردی روابط عمومی در ارتقای برند سازمان، تعامل اثربخش با ذی‌نفعان و تبیین شفاف مأموریت‌ها و فعالیت‌های شرکت است.

جوایز طلایی روابط عمومی ایران یکی از معتبرترین رویدادهای تخصصی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در کشور است که با ارزیابی عملکرد نهادها و سازمان‌ها، از برترین‌ها تجلیل می‌کند.

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل و همراهی همکاران، این افتخار را متعلق به خانواده بزرگ شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان می‌داند و امیدوار است در مسیر توسعه ارتباطی، اطلاع‌رسانی شفاف و اعتمادآفرین هم‌چنان گام‌های مؤثری بردارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا