بانک آینده از رشد ۱۱درصدی مشتریان بانک خود طی ۶ ماه اخیر خبر داد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، با توجه به برنامههای انجام شده در راستای ارتقای برند، ارایه خدمات مطلوب و محصولات نوین و بازارافزایی و رفتار فاخر همکاران برای جذب مشتریان جدید، تعداد مشتریان این بانک رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر نزدیک به ۸ میلیون نفر، سپردهگذار این بانک میباشند.
اهداف نظامهای پرداخت در بانک آینده بر سه اصل امنیت، تنوع و سهولت کاربرد مشتری استوار است و با نظر به این رویکرد با توسعه بسترهای بانکداری دیجیتال و طراحی محصولات نوین از جمله ایرانکارت، آنکارت، آبانک، کیلید، همراهکارت، پیشخوان مجازی، سفته و برات الکترونیکی در تلاش برای تحقق نیازهای متنوع و رضایتمندی هر چه بیشتر در بین مشتریان خود میباشد.
- منبع خبر : روابط عمومی بانک آینده
https://gooyaekhabar.ir/?p=83348
Tuesday, 18 February , 2025