رضایت‌مندی بیمه‌گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب است

مدیرعامل بیمه البرز پس از حضور در جمع کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، در ادامه سفرهای استانی خود با کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش شعبه اراک و همچنین انجمن نمایندگان بیمه‌های استان مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه البرز، در این دیدار، موسی رضایی ضمن تبیین برنامه‌های سال جاری و بررسی راهکارهای تحقق بودجه، حفظ و ارتقای سطح رضایت‌مندی بیمه‌گذاران و زیان دیدگان را از اولویت‌های اصلی شرکت برشمرد و با تاکید بر لزوم تلاش شبکه فروش و کارکنان برای تحقق این اهداف گفت: رضایت‌مندی بیمه‌گذاران و احترام به مشتریان باید به عنوان محور توسعه تمام شعب قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه البرز با قدردانی از شعبه اراک به عنوان یکی از شعب پرتلاش و موفق در تکریم مشتریان، خاطرنشان کرد: «شعبه اراک توانسته است در پنج ماهه نخست سال جاری بالاترین میزان تحقق بودجه را به ثبت برساند و الگویی مناسب برای سایر شعب باشد.»

وی همچنین عملکرد مثبت این شعبه در افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و بهبود خدمات درمانی را ارزشمند دانست و افزود: «گسترش شبکه درمانی طرف قرارداد می‌تواند نقش مهمی در جلب رضایت بیمه‌گذاران ایفا کند.»

موسی رضایی در ادامه از تلاش‌های شعبه اراک در حوزه وصول مطالبات نیز تقدیر کرد و این موفقیت را حاصل هم‌افزایی، پیگیری مستمر و نگاه مشتری‌مدارانه کارکنان و نمایندگان این شعبه دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا