نخستین سامانه پاسخگویی هوشمند در صنعت بیمه با عنوان «پارسی چت» توسط بیمه پارسیان رونمایی شد.
گویای خبر – امروزه استفاده از فناوریهای جدید در صنعت بیمه موجب شده تا شرکتهای بیمه در کمترین زمان با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و مشتریان نیز بتوانند در اسرع وقت پاسخهای دقیق خود را با توجه به نیازها و تمایلاتشان دریافت کنند.
از همین رو، این موضوع باعث افزایش اطمینان و رضایت مشتریان نسبت به شرکتهای بیمهای میشود که بهتر از این فناوری برای خدمات مطلوبتر به بیمهگزاران خود استفاده میکنند.
از طرفی گسترش فناورهای هوشمند؛ افزایش بهرهوری، کاهش زمان و هزینههای مربوط به پردازش درخواستها در حوزه بیمه را به همراه دارد.
بیمه پارسیان هم در این راستا و به منظور بر طرف کردن سوالات و نیازهای بیمهگزاران از نخستین سامانه پاسخگویی صنعت بیمه با عنوان «پارسی چت» رونمایی کرد که گامی مهم در راستای نوآوری و ارتقاء خدمات به مشتریان در مسیر تحول دیجیتال خود برداشته است.
این سیستم پیشرفته، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان میتوانند بهصورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخهای دقیق و سریعی درباره محصولات بیمهای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمه نامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.
براساس این گزارش در پارسی چت بیمه پارسیان، سوالات در دستهبندیهای انواع بیمهها طبقهبندی شده است و همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده میشود. با این روش، بیمهگزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.
با معرفی این چت بات، بیمه پارسیان گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و ارایه خدمات بهتر و سریعتر برداشته است که قطعاً به ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد.
گفتنی است، علاقهمندان میتوانند جهت استفاده از این خدمت ارایه شده به سایت بیمه پارسیان و یا به آدرس https://parsichat.parsianinsurance.com/ مراجعه نمایند.
- نویسنده : امیرمحمد سلیمانی
Tuesday, 18 February , 2025