به بهانه ۱۸ سالگی بیمه پاسارگاد نگاهی کوتاه به نقش انکارناپذیر سازمان فروش توانمند در موفقیتهای بیمه پاسارگاد خالی از لطف نخواهد بود.
گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بیمه پاسارگاد به نقل از بیمهنویس، نمایندگی بیمه یک شغل خاص است ، برای نمایندگی شما ضمن دانش باید هنر بازاریابی و علوم رواشناسی و ارتباطات جمعی را بلد باشید. نماینده در حقیقت خدمات بیمه را از بیمهگر میخرد تا به بیمهگذار بفروشد و این توانایی برای هر کسی محقق نیست. وقتی تخصصیتر به ماجرا نگاه میکنیم ؛ نماینده بیمه به صورت جنرال که از بیمه اتومبیل تا درمان را برای فروش در دست دارد شاید کار آسانتری دارد تا نماینده تخصصی بیمه زندگی که فقط یک محصول آنهم با مختصات خاص خودش دارد.
بیمه پاسارگاد از ابتدای گام نهادن به عرصه بیمهگری تا امروز که ۱۸ ساله شده است ؛ با پرورش هزاران نماینده متخصص بیمه زندگی توانسته سهم عمده بازار بیمههای زندگی خرده فروشی را به خود اختصاص دهد و ۵۰درصد پرتفوی شرکت خود را نیز به بیمه زندگی اختصاص دهد.
ایجاد مجتمع تخصصی بیمههای عمروتأمین آتیه در بیمه پاسارگاد به منظور خدمتدهی تخصصی به فروشندگان و خریداران بیمههای زندگی؛ یک نگاه تخصصمحور و با هدفگذاری صحیح بوده است که پاسارگاد آن را محقق کرده است.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه پاسارگاد
Monday, 17 March , 2025