خدمات درمانی بیمه دی در بالاترین کیفیت ممکن ارایه ‌می‌شود

مدیرعامل بیمه دی در بازدید از شعبه تخصصی درمان، با تقدیر از تلاش‌های همکاران در راستای تکریم مشتریان، خدمات درمانی بیمه دی را در صنعت بیمه منحصربه‌فرد و در بالاترین سطح کیفیت دانست.

گویای خبر – به گزارش به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، هادی عبداللهی مدیرعامل این شرکت روز شنبه ۲۳ فروردین‌ماه به طور غیرهماهنگ شده در محل شعبه تخصصی درمان حضور یافت و ضمن تبریک سال نو به همکاران، از تلاش‌های بی‌وقفه‌ آن‌ها در خدمت‌رسانی به مشتریان و بیمه‌شدگان تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل بیمه دی در حاشیه این بازدید، طی نشستی با حضور مصطفی نظری مدیر بیمه‌های درمان، مرتضی رابطی مدیر شعبه تخصصی درمان و رؤسای ادرات این شعبه، ضمن استماع گزارش عملکرد این شعبه و چالش‌های مرتبط با این حوزه، بر رفع سریع موانع تأکید و بیان کرد: هر بیمه‌گزار بیمه دی، از زمان عقدقرارداد خود، اعم از آن که حقیقی یا حقوقی باشد، می‌بایست مورد تکریم واقع شده و از بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفی بهره‌مند شود.

عبداللهی در عین حال به رفاه حال بیمه‌شدگان نیز اشاره کرد و گفت: بیمه دی علاوه بر بهینه کردن خدمات خود، طی رویکردی آینده‌نگر بهبود فرآیندها، تسهیل و تسریع عملیات بیمه‌گری را نیز با جدیت دنبال می‌کند تا بیمه‌شدگان ما به ویژه خانواده‌های بزرگوار و معزز ایثار و شهادت بهترین خدمات را بدون اتلاف وقت و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا