اجرای طرح گفتوگوی تلفنی و بیواسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان
در راستای تعاملات تبیینی مدیران با مشتریان، طرح گفتوگوی تلفنی و بیواسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان در بازه زمانی 20 لغایت 27 شهریورماه سال جاری در بانک سپه اجرا میشود.
گویای خبر – به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، طرح گفتوگوی تلفنی و بیواسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفنهای مشتریان معزز بانک صورت میگیرد.
براساس برنامه زمانی تدوین شده در تاریخ 20 شهریورماه 1403 معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه از ساعت 8 الی 10، 21 شهریورماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، 24 شهریور معاون بازرسی و 27 شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیات عامل بانک از ساعت 10 لغایت 12 با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.
لازم به ذکر است مشتریان بانک میتوانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن 1557 داخلی یک)، سامانه پیامکی با سرشماره 671557 و پست الکترونیک 1557@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتوگو اقدام کنند.