مدیریت منطقه دو بیمه پاسارگاد با همراهی شعب این منطقه در راستای تشویق و دیده شدن نمایندگان فروش توانمند در حوزه فروش بیمه نامههای عمر و عمومی از ابتدای سال ۱۴۰۲ اقدام به پیادهسازی طرح «سپاس» کردند.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، این طرح با هدف ایجاد انگیزه و افزایش رقابت پذیری بر اساس معیارهای فروش روزآمد و بالا بردن توانمندیهای علمی شبکه فروش اجرایی شده است.
در این طرح نفرات برتر شبکه فروش زیر مجموعه منطقه دو بیمه پاسارگاد اعم از عمومی و عمر در کلیه رشتهها به صورت فصلی و بر مبنای متغیرهای اثر گذار بر عملکرد فروش نمایندگان انتخاب شده و نفرات برتر به سایر همکاران معرفی و با اهدا لوح مورد تقدیر قرار میگیرند.
در اولین دوره تقدیر از مشمولان طرح «سپاس» ۵۰ نفر از نمایندگان عمومی و عمر در ۹ شعبه از میان ۵۷۰۰نماینده انتخاب شدند و نفرات برتر از توانمندیهای خود و اقداماتی که در راستای پیشبرد اهداف توسعه فروش اجرایی نمودند گزارشی ارائه کردند.
با توجه به استقبال و مشارکت از اولین مرحله این طرح انتظار می رود شاهد استقبال گسترده نمایندگان فروش در دورههای پیش روی این طرح باشیم.
- منبع خبر : روابط عمومی بیمه پاسارگاد
Wednesday, 23 October , 2024