تأکید مدیرعامل بیمه البرز بر نوآوری در بازاریابی و عبور از رویکردهای سنتی فروش


مدیرعامل بیمه البرز بر ضرورت تحول در بازاریابی و فاصله گرفتن از شیوه‌های سنتی فروش در صنعت بیمه تأکید کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه البرز، مدیرعامل بیمه البرز به همراه برخی از اعضای هیأت‌مدیره و مدیران ستادی در دیداری صمیمی با کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، بر ضرورت تحول در بازاریابی و فاصله گرفتن از شیوه‌های سنتی فروش در صنعت بیمه تأکید کرد.

موسی رضایی با اشاره به برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای و نرخ‌شکنی‌های موجود در بازار بیمه، این رویکردها را تهدیدی جدی برای پایداری و سلامت صنعت بیمه دانست و خاطرنشان کرد: جذب پرتفوی به هر قیمتی، صدمات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت. بیمه البرز با پایبندی به نرخ‌های فنی و استاندارد، در تلاش است تا اعتبار، اعتماد و برند خود را نزد مردم حفظ کند.

مدیرعامل بیمه البرز با تأکید بر این که رویکردهای سنتی دیگر پاسخ‌گوی نیازهای بازار امروز نیست، گفت: شبکه فروش بیمه البرز در سال جاری موفق به ثبت رشد 60 درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است. با این حال، ظرفیت‌های بالاتری در استان‌ها و شعب وجود دارد که با تغییر نگرش در بازاریابی و بهره‌گیری از روش‌های نوین، می‌توان به رشد چشمگیرتری دست یافت.

موسی رضایی ارایه خدمات مطلوب و حفظ خوشنامی شرکت را دو عامل کلیدی در افزایش پرتفوی دانست و افزود: ایجاد نگاه متفاوت در فروش و بهره‌گیری از ابزارهای نوین بازاریابی، مسیر توسعه پایدار بیمه البرز را هموار خواهد کرد.

در این دیدار، مدیرعامل بیمه البرز همچنین پای صحبت‌های کارکنان و نمایندگان شبکه فروش نشست و ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، بر اهتمام جدی برای رفع آنها تأکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا