دانش سازمانی و فنی کارکنان بیمه البرز در صنعت بیمه زبانزد است
مدیرعامل بیمه البرز همزمان با بیست و هشتم تیرماه سالروز تاسیس این شرکت با حضور در ساختمان معاونت فنی با مدیران ستادی دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه البرز، در ابتدای این دیدار، معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی به بیان خاطرات در طول دوران خدمت و برخی نیازهای حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.
در ادامه این دیدار چند ساعته، مدیرعامل بیمه البرز نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین گرامیداشت شصت و ششمین سالروز تاسیس بیمه البرز، دانش سازمانی و فنی، نظم و حرکت در چارچوب مشخص را از ویژگیهای برجسته کارکنان این شرکت دانست و گفت: تخصصمحوری در این شرکت و ارایه خدمات مطلوب، رضایت بیمهگذاران را در پی داشته و باعث شده است تمایل به دریافت خدمت از سوی بیمه البرز رشدی روزافزون داشته باشد.
موسی رضایی میرقائد ارایه خدمات دقیق، سریع و باکیفیت را بهترین تبلیغ برای بیمه البرز دانست و از مدیران خواست تمام راهکارهای تامینی و تضمینی در ارایه خدمات بهتر و حفظ کرامت هرچه بیشتر ذینفعان را به کار گیرند.
مدیرعامل بیمه البرز با تاکید بر این که صداقت شرط اول در توسعه بازار و فروش است گفت: با رعایت این اصل توانستیم در سال گذشته عملکردی درخشان را رقم بزنیم و از این رو از خانواده بزرگ بیمه البرز بابت انسجام و همراهی بینظیرشان صمیمانه سپاسگزارم.
موسی رضایی میرقائد در پایان با اشاره به لزوم توجه به شرایط معیشتی همکاران و شبکه فروش گفت: در این راستا تا آنجا که اختیاراتم اجازه دهد مضایقه نخواهم کرد و همچون گذشته با همراهی اعضای محترم هیاتمدیره، تمام ظرفیت موجود را در راستای رفاه حال همکاران به کار خواهیم گرفت.