اهدای تندیس رضایت‌مندی مشتریان به بانک سامان

بانک سامان، موفق به دریافت تندیس رضایت‌مندی مشتریان از چهاردهمین اجلاس رضایت‌مندی مشتری شد.

 گویای خبر – به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در چهاردهمین اجلاس رضایت‌مندی مشتری که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور شرکت‌ها و موُسسات بزرگ اقتصادی کشور برگزار شد، بانک سامان توانست با کسب حدنصاب لازم در شاخص‌های مورد بررسی توسط کمیته داوری، تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتریان را از آن خود کند.

بانک سامان در حالی موفق به دریافت این تندیس شد که این بانک اهمیت ویژه‌ای برای ثبت، پی‌گیری و پاسخ به خواسته‌های مشتریان قائل است. به نحوی که از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، واحد رسیدگی به شکایات مشتریان بانک سامان پاسخ‌گوی بیش از 19 هزار تماس مشتریان بوده است.

همچنین اداره رسیدگی به صدای مشتریان به عنوان متولی اصلی پاسخ‌گویی به خواسته‌های مشتریان از بانک سامان، در این مدت نزدیک به 4 هزار خواسته مشتریان را از کانال‌های مختلف دریافت، مورد بررسی و پاسخ داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا