چهارمین رویداد مشاوره به کسب و کار از فردا دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه با همکاری وزارت صمت و دفتر خدمات کسب و کار این وزارت‌خانه آغاز می‌شود.

به گزارش گویای خبر به نقل از شاتا نیوز، چهارمین رویداد مشاوره به کسب و کار از فردا دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز و به مدت سه روز، با هدف «ضرورت به‌کارگیری مدیریت علمی، جهت حفظ و توسعه کسب و کارها در شرایط کنونی» به میزبانی اتاق اصناف ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

وزارت صمت، وزارت امور اقتصاد و دارایی، اتاق اصناف ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق تعاون ایران، کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، سازمان ملی کارآفرینی ایران، انجمن مدیریت ایران و انجمن شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری و نظارت طرح‌ها و جامعه حسابداران رسمی ایران، در برگزاری این رویداد همکاری می‌کنند.

در روز نخست این رویداد در خصوص موضوعات اقتصاد دیجیتال، هوشمندسازی برپایه فناوری‌های نوین اطلاعاتی و بانکی بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد، موضوعات روز دوم، به اقتصاد گیگ، خدمات فریلنسینگ و مشاوره به کسب و کار و چالش‌های اجرای سامانه مودیان مالیاتی در کسب و کارها اختصاص یافته و در روز سوم و پایانی هم موضوعاتی در مورد حاکمیت شرکتی ضرورت موفقیت بنگاه‌های اقتصادی و نوآوری کسب و کار و مدیریت نوآوری برای تحول و نوآفرینی، برای شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

برگزار کنندگان پنل‌های مختلف این رویداد، «امیرحسین اسدی» مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، «غلامحسین حسینی‌نیا» معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، «امیر سیاح» رئیس مرکز مطالعات، پایش و بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی، «غلامحسین شافعی» رئیس اتاق ایران، «بهمن عبداللهی» رئیس اتاق تعاون ایران، «قاسم نوده‌فراهانی» رئیس اتاق اصناف ایران و … هستند.

شرکت در چهارمین رویداد مشاوره به کسب و کار که هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ و در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران واقع در خیابان طالقانی، نبش خیابان موسوی برگزار می‌شود، رایگان است. همچنین علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌بایست از طریق لینک (C2Bevent.ir) ثبت‌نام کنند.

  • منبع خبر : شاتا نیوز