کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی در راستای تحقق اهداف خود در زمینه هم‌افزایی فناورانه میان فعالان صنعت لوازم خانگی و با بررسی دقیق راهکارهای موجود، به برنامه‌ریزی و اجرای مجموعه اقداماتی پرداخت که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری تورهای بازدید از مجموعه‌های صنعتی اشاره کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از  آهام ایران،کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی در اولین برنامه از تورهای بازدید مجموعه‌های صنعتی، روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲، تور بازدید از کارخانه «نوآور ارتباط صنعت» را برگزار کرد. کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی در راستای تحقق اهداف خود در زمینه هم‌افزایی فناورانه میان فعالان صنعت لوازم خانگی و با بررسی دقیق راهکارهای موجود، به برنامه‌ریزی و اجرای مجموعه اقداماتی پرداخت که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری تورهای بازدید از مجموعه‌های صنعتی اشاره کرد.

این تورها با این نگاه طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند تا مدیران صنعت لوازم خانگی و فعالان این حوزه با تجربیات مجموعه‌های تولیدی همکار خود در زمینه‌های مختلفی همچون افزایش بهره‌وری، مدیریت زنجیره ارزش، مدیریت منابع انسانی و… آشنا شوند.

در اولین برنامه از این تورها، جمعی از مدیران و فعالان صنعت لوازم خانگی با حضور در کارخانه «نوآور ارتباط صنعت»، ضمن بازدید از فرآیند تولید در این شرکت، با تجربیات این مجموعه در پیاده‌سازی مباحث علمی و مدل‌های ریاضی در تولید آشنا شدند. شرکت «نوآور ارتباط صنعت»، از سال ۱۳۸۳ در ابتدا با نام «کیا پژوهش صنعت» کار خود را در زمینه طراحی، تولید و تأمین انواع دسته‌سیم لوازم خانگی و خودرو با کمیت و کیفیت مطلوب به صورت پایدار و با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا در عرصه داخلی آغاز کرد.

این مجموعه که در شهرک صنعتی «کاسپین ۲» واقع شده است، در حال حاضر در حوزه‌های صنعت قطعات لوازم‌خانگی، خودروسازی و تجهیزات پزشکی فعالیت داشته و عمده محصولات تولیدی این مجموعه شامل انواع دسته سیم لوازم خانگی و خودرویی، دوشاخه، کلید مغناطیسی، سنسور دما، ترموستات و ترموفیوز می‌باشد.

در ابتدای این برنامه، محمد فرهاد کیایی، مدیرعامل «نوآور ارتباط صنعت»»، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین توضیحات اولیه‌ای پیرامون مجموعه تحت مدیریت خود ارائه کردند. در ادامه قاسم مصطفوی، رئیس هیأت مدیره کانون دانش، صنعت و بازار لوازم خانگی، اقدام به تشریح اهداف و برنامه‌های این کانون کردند.

در بخش دیگری از این برنامه، عباس سقایی، عضو هیأت مدیره کانون و استاد تمام دانشگاه، از تجربیات خود در همکاری با مجموعه «نوآور ارتباط صنعت» در زمینه مدل‌سازی‌های ریاضی در تولید و پیاده‌سازی استاندارد‌های جهانی در ارزیابی قطعات سخن گفت. وی همچنین با اشاره به مقوله Industry 4.0، از اهمیت توجه به انقلاب صنعتی چهارم و روندهای بزرگی که با خود همراه دارد، اشاره کرد.

در جریان این برنامه حاضرین ضمن بازدید از فضای کارخانه با فرآیند تأمین مواد، تولید و کنترل کیفیت قطعات در بخش‌های مختلف این مجموعه و فعالیت‌های آن آشنا شدند. بهره‌گیری از متخصصین کارآمد، ارتقای دانش فنی، توسعه محصولات از نظر تنوع و تیراژ، کنترل و کاهش قیمت تمام شده محصولات در کنار استفاده از بر‌وزترین دانش و فناوری روز دنیا و مرغوب‌ترین مواداولیه از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل مشاهده در این مجموعه تولیدی بود که کیفیت خدمات و محصولات این مجموعه را در پی خواهد داشت.

شرکت «نوآور ارتباط صنعت»، در راستای چشم‌انداز خود تلاش می‌کند از طریق ترقی و پیشرفت و جلب رضایت مشتریان، خود را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان قطعات برندهای معتبر خاورمیانه معرفی نماید. لذا در این راستا، تمرکز خود را بر موضوعاتی نظیر ارائه محصولاتی با کیفیت ممتاز و هم سطح با برندهای مطرح دنیا، بهبود خدمات ارائه شده در تمامی مسیر سفارش تا تحویل محصول، قیمت تمام شده مناسب، افزایش سرعت در نمونه‌سازی و تولید و همچنین انعطاف‌پذیری در تولید مطابق نیاز مشتریان معطوف کرده است.

مجموعه «نوآور ارتباط صنعت» با مجوز سازمان فنی حرفه‌ای بخشی از محیط کارخانه را تحت عنوان طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی به آموزش نیروی کار حرفه‌ای اختصاص داده است. همچنین این مجموعه در همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای استعدادیابی افراد تحت پوشش این نهاد و اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار و در همکاری با سازمان‌ زندان‌ها برای مهارت آموزی و اشتغال‌زایی زندانیان فعالیت‌هایی در جهت مسئولیت اجتماعی خود انجام داده است.

  • منبع خبر :  آهام ایران