معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌ اجتماعی از آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور در مهرماه سال جاری خبر داد.

 گویای خبر – به گزارش پایگاه خبری سازمان تأمین‌ اجتماعی، ابوالفضل عفت‌نژاد با اعلام این خبر گفت: آزمون کتبی برای استخدام پیمانی ۳۳۷۶ نفر (۱۱۴۵ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۲۲۳۱ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل کارشناسی در روز جمعه مورخ  ۱۴۰۱/۷/۱۵ به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد. ثبت نام این آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۳۱ لغایت یکشنبه ۱۴۰۱/۶/۶ صورت خواهد پذیرفت. نکته حائز اهمیت و ویژه در این آزمون، لحاظ نمودن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وشرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.
وی افزود: همچنین همزمان با آزمون استخدام پیمانی و در همان تاریخ، آزمون جذب نیروی شرکتی (کار و تامین) به تعداد ۱۱۲۰ نفر (۲۵۸ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۸۶۲ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل غیرکارشناسی نیز توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد. ثبت نام این آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۶/۶ لغایت شنبه ۱۴۰۱/۶/۱۲ صورت می‌پذیرد. در مجموع در این دو آزمون (استخدام پیمانی و جذب شرکتی) مجموعا ۴۴۹۶ نفر ظرفیت بکارگیری پیش‌بینی شده است.
بر اساس این گزارش، داوطلبان استخدام می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد دفترچه راهنمای آزمون استخدامی که از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www.tmin.ir و سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد، از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۳۱ نسبت به ثبت‌نام در سامانه مربوطه اقدام کنند.
روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی همچنین اعلام کرده است ضروری است داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفاً از طریق سایت رسمی این سازمان معتبر و قابل استناد است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری سازمان تأمین‌ اجتماعی