معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری مدرسه پاییزی گردشگری را با هدف ارائه دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مخاطبان این حوزه به صورت رایگان و مجازی برگزار می‌کند، علاقه‌مندان می‌توانند از امروز، ۶ مهرماه جاری با مراجعه به نشانی اینترنتی education.mcth.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ثبت‌نام مدرسه پاییزی گردشگری 1401 آغاز شد

به گزارش گویای خبر به نقل از میراث‌ آریا، برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای شاغلان صنعت گردشگری و علاقه‌مندان ورود به این عرصه همه ساله در برنامه‌­های آموزشی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار داشته و در تابستان سال جاری به مناسب گرامیداشت هفته گردشگری با اجرای برنامه «مدرسه تابستانی گردشگری» سال ۱۴۰۱، شکل تازه­ای به خود گرفت. در همین راستا و با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از این برنامه، برگزاری دوره‌­های آموزشی در قالب «مدرسه پاییزی گردشگری» نیز در فصل پاییز، در دستور کار معاونت گردشگری قرار دارد.

ثبت نام این دوره­‌ها که شرکت در آن­ها برای تمام افراد فعال در بخش گردشگری اعم از مدیران و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی، کسب و کارهای نوین گردشگری، فعالان گردشگری سلامت، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان به این آموزش‌ها، آزاد است، از امروز ۶ مهر ماه جاری آغاز می­‌شود. متقاضیان می‌­توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی education.mcth.ir برای شرکت در دوره‌­ها ثبت‌نام کنند.

این برنامه شامل ۴ دوره آموزشی مستقل از یکدیگر و با موضوعات مختلف است که مخاطبان می‌توانند در یک یا چند دوره شرکت کرده و پس از پایان دوره، گواهینامه مورد تأیید دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری را دریافت کنند. علاوه بر این ۴ دوره، سمینار آنلاین نگاهی به مفهوم بازاندیشی در گردشگری نیز به مناسبت هفته گردشگری برگزار شده و در بخش تشریک تجربیات موفق گردشگری نیز برنامه‌ه­ای گفتگو محور به­‌منظور انتقال تجربیات افراد موفق در زمینه‌های مختلف گردشگری اجرا خواهد شد. دوره‌ها تحت عناوین  قوانین و مقررات کاربردی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، کارآفرینی استارتاپی، مدیریت تورهای ورودی و جذب گردشگر خارجی، گردشگری سلامت و زنجیره تأمین، سمینار آنلاین نگاهی به مفهوم بازاندیشی در گردشگری و نیز تشریک تجربیات موفق گردشگری به‌صورت برخط برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : میراث آریا