دهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور عصر روز گذشته (دوشنبه ۱۵ آبان ماه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بزرگترین رویداد نمایشگاهی تخصصی صنعت بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در سال جاری، محیطی را برای حضور و تبادل نظر نخبگان مالی و اقتصادی و شناسایی ظرفیت‌های این حوزه فراهم آورده است.

یکی از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه، حضور نمایندگان خارجی به دلیل گسترش تعاملات بین‌المللی کشور است. به گفته مسوولان برگزاری نمایشگاه، امسال به دلیل عضویت ایران در گروه بریکس، این نمایشگاه از اهمیت دو چندان برخوردار است تا جایی که رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم افتتاحیه تاکید کرد: نمایندگانی از کشورهای ترکیه، روسیه و سفرای بریکس در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت و این فرصت بسیار مغتنمی برای کشور است.

همچنین نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف بازار سهام، بازار ارز، بانکداری، بیمه، مسکن، تجارت آزاد و مناطق آزاد تجاری، سرمایه‌گذاری، روش‌های نوین تامین مالی، انتشار اوراق بدهی، خصوصی‌سازی و… در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه دهمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس، حجت الله عبد الملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مالک رحمتی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مسوولان بیمه مرکزی و بانک مرکزی، رؤسای مناطق آزاد کشور و همچنین سفرای کشورهای عضو بریکس و اوراسیا حضور داشتند.

در روز نخست نمایشگاه «۲۰۲۳ KishINVEX» نیز غرفه بانک شهر میزبان بسیاری از فعالان حوزه پولی و مالی بود که در نشست‌های جداگانه با رئیس و اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک در خصوص افزایش تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک شهر