تندیس زرین هفتمین اجلاس سراسری «رضایت‌مندی مشتری» در قدردانی از عملکرد و پاسخگویی شایسته مرکز ارتباط با مشتریان بانک صادرات ایران (صدای سپهر) به این بانک اعطا و همزمان خدمات و محصولات نوین بانک از جمله چکنو (نخستین چک امن دیجیتال) برای کارآفرینان و فعالان اقتصادی عرضه شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، هفتمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد «نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید» با حضور نمایندگان مجلس، مسئولان، معاونان وزرا، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، مدیران عامل شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان بانک صادرات ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار و تندیس زرین این اجلاس به بانک صادرات ایران اعطا شد.

هادی قوامی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ریشه‌یابی تورم و روند نرخ رشد اقتصادی در کشور، بر لزوم کنترل تورم به عنوان عاملی بازدارنده برای کاهش سوداگری و جلوگیری از سرازیر شدن نقدینگی به بازارهای غیرمتشکل پولی و غیرمولد، تاکید کرد.

وی در گزارشی با عنوان قواعد مالی مناسب برای سیاست‌گذاری در اقتصاد ایران؛ مهار تورم- رشد تولید، عوامل مؤثر بر ایجاد تورم در اقتصاد و تاثیر منفی آن بر رشد اقتصادی در اقتصاد نفتی کشور را تشریح کرد و گفت: برای رسیدن به وضع مطلوب در کشور باید همراستا با اتخاذ راهبردهای توسعه صنعتی در کشور، بهبود فضای کسب و کار را نیز مدنظر قرار دهیم.

در این نشست همچنین سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ کار در کشور، گفت: باید با تخصص‌گرایی از تولیدکنندگان کشور حمایت کنیم. تخصص‌گرایی می‌تواند راهکار مناسبی برای برون‌رفت از مشکلات کشور باشد. تولیدکننده نباید در کشور ناامید شود.

وی عدالت، معنویت و عقلانیت را سه شعار مهم انقلاب اسلامی عنوان و تاکید کرد: اساس اقتصاد در رقابت است و باید از تجربه متخصصین در زمینه استفاده شود.

همچنین در این نشست محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، غلامرضا مرحبا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و سعید خزائی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه و رئیس کمیته اجرایی این اجلاس به ایراد سخنرانی پرداختند.

  • منبع خبر : بانک صادرات ایران