اعلام رضایت مشتریان صرافی آینده در سامانه جامع تجارت

شرکت صرافی آینده، به‌عنوان یکی از بازوهای مؤثر بانک آینده در عرصه فعالیت‌های ارزی، موفق به کسب رضایت‌مندی مشتریان در نظرسنجی سامانه جامع تجارت شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، شرکت صرافی آینده در راستای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و با تأکید بر دو اصل سرعت و دقت در فرآیند مرتبط با انجام امور حواله و پرداخت برای مشتریان، موفق شد در تاریخ منتهی به دی‌‌ماه 1403 حداکثر نظرات مطلوب مشتریان را در سامانه جامع تجارت، کسب نماید.

این شرکت با کاهش مدت‌زمان خرید ارز مربوط به ثبت سفارش مشتریان و واریز ارز درخواستی به حساب‌ ذی‌نفع، نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها، سهولت و ارتقای کیفیت خدمات ‌ارایه‌شده و در نهایت رضایت‌مندی مشتریان را ایفا نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا