فراخوان ثبت نام اصحاب رسانه برای حضور و پوشش خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد.

به گزارش گویای خبر به نقل ازستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان ثبت نام رسانه‌های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل (خبرگزاری‌ها، سایت‌های تخصصی موسیقی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی موسیقی، رسانه‌های خارجی فعال در ایران، برنامه‌های اینترنتی) و شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای حضور و پوشش خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شده و فعالان این حوزه از ۱ بهمن ماه تا هفتم بهمن ماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی fajrmusicfestival.com اقدام کنند.

شرایط ثبت در سامانه به شرح زیر است:

– ثبت کامل مشخصات خبرنگار (رابط خبری) و عکاسان به‌ همراه عکس پرسنلی اسکن شده و تصویر معرفی‌نامه به امضا مدیرمسوول و مهر رسانه در سایت جشنواره الزامی است.

– رابط خبری رسانه می‌تواند اطلاعات خود و سایر افرادی را که در معرفی نامه ذکر شده است، ثبت کند.

– هر رسانه می‌تواند، یک رابط خبری و ۲ عکاس خود را در سایت ثبت نام کند.

-رسانه‌های شنیداری و دیداری نیز می‌توانند اسامی تیم رسانه‌ای خود را با تصویر معرفی‌نامه از مدیر شبکه در سایت ثبت نام کنند.

– رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسانی که فعالیت مستمر در حوزه موسیقی داشته‌اند، در اولویت‌ ثبت نام و پذیرش از سوی ستاد سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.

-شرایط حضور در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر تابع قوانین ستاد ملی کرونا در زمان برگزاری جشنواره است.

سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۲۸ بهمن ماه تا سوم اسفندماه ۱۴۰۱ در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

  • منبع خبر : ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر