خط تولید داروهای انکولوژی و داروهای تنفسی DOI شرکت داروسازی رویان دارو در سمنان با حضور معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو افتتاح و راه‌اندازی شد.

گویای خبر – به گزارش وبدا، دکتر سید حیدر محمدی در مراسم افتتاح و راه‌اندازی خط تولید داروهای انکولوژی و داروهای تنفسی DOI شرکت داروسازی رویان دارو در سمنان با بیان این که در صنعت دارو بسیار سربلند و پر افتخار هستیم، اظهار داشت: با وجود چالش تحریم از موفق‌ترین صادرکنندگان و تولیدکنندگان داروی منطقه هستیم.

وی به دیدار با معاون وزیر بهداشت روسیه اشاره کرد و گفت: کشور روسیه نیز که در سال‌های اخیر دچار تحریم شده است از پیشرفت کشورمان در حوزه صنعت دارو با وجود تحریم‌های شدید و طولانی تعجب کرده بود.

معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو بیان داشت: دشمنان علی‌رغم ادعاهای بشردوستانه، در حوزه سلامت هم ما را تحریم کرده‌اند.

دکتر محمدی افزود: شرکت رویان دارو تیم پی‌گیر و قدرتمند است و امیدواریم افتخارات جدیدی برای کشور ایجاد کند و امیدواریم شرکت‌هایی مثل رویان دارو در تولید مواد اولیه هم فعال شوند.

وی گفت: وظیفه ما در سازمان غذا و دارو کمک به شرکت‌ها برای موفقیت بیشتر است و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی در پایان گفت: همه باید در انتخابات ۱۱ اسفندماه حضور باشکوه و پر قدرتی داشته باشیم.

  • منبع خبر : وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی