افزایش منابع و رشد مشتریان حقیقی و حقوقی در شعب بانک شهر
بانک شهر طی 2 سال گذشته، با اتکا به دانش و توان نیروهای جوان و توانمند شبکه شعب خود توانسته اقدامات مهمی مانند: «افزایش منابع شعب بانک»، «افزایش مبلغ ضمانتنامههای صادره»، «رشد مشتریان حقیقی و حقوقی»، «کاهش نسبت هزینه اداری به کارمزد دریافتی» و … را به دست بیاورد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بانک شهر با قرار دادن اصول حرفهای بانکداری در صدر اقدامات خود و بالابردن دانش بانکی کارکنان شبکه شعب توانسته ضمن به دست آوردن موفقیتهای چشمگیر، عملکرد این بانک در میان بانکهای کشور را ارتقا دهد.
معاونت شعب این بانک همچنین طی 2 سال توانسته دستاوردهایی همچون: «افزایش 74 درصدی منابع»، «افزایش 253 درصدی منابع بدون هزینه»، «افزایش 194 درصدی مبلغ ضمانتنامههای صادره»، «افزایش 63 درصدی مبلغ اعتبار اسنادیهای گشایش شده»، «کاهش نرخ بهرهای پول»، «کاهش نسبت هزینه اداری به کارمزد دریافتی»، «افزایش نسبت سود دریافتی به سود پرداختی از 94 درصد به 130 درصد»، «افزایش 22 درصدی مشتریان حقیقی و 26 درصدی مشتریان حقوقی» و … را به ثبت برساند.
همچنین با توجه به اصول مشتریمداری و بهینهسازی شبکه شعب در راستای تکریم بیش از پیش مشتریان، اقدام به افتتاح 10 شعبه و 11 باجه در محلهای جدید در سطح کشور کرده است.
بازسازی و بهسازی شبکه شعب بانک شهر نیز با جلوگیری از اعمال سلیقه، توجه به ضوابط، معیارها و الگوسازی ساختمانهای بانک، در اولویت قرار گرفتن نحوه خدمترسانی به مشتریان در حال انجام است.