مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه یادگار امام خمینی (ره)  به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از پیام کنفرانس؛ حامد عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: زنگ انقلاب همزمان با ۱۲ بهمن ماه، نخستین روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه در مدرسه یادگار امام به صورت نمادین و با حضور رئیس آموزش و پرورش، فرماندار شمیرانات و مدیران شهری منطقه یک نواخته شد.

وی افزود: این انقلاب حاصل زحمات دانش آموزانی است که در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۷ به فرمان امام لبیک گفتند و تعدادی از آنها نیز به شهادت رسیدند و همچنین شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن شهدای راه سلامت، مدافعان امنیت و… است.

معاون شهردار منطقه یک در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به دانش آموزان گفت: جهاد علمی برای شما دانش آموزان و دانشجویان زمانی محقق می‌شود که منتج به استکبارستیزی شود و هر زمان این علم، دانش و فرهنگ به سمت استکبارستیزی و استقلال، ظلم ستیزی رفت به اهداف عالیه انقلاب خواهیم رسید و امیدوارم دانش آموزان ما با پیشرفت در این راه به منویات رهبر معظم انقلاب عمل کنند.

  • نویسنده : محمد حسن اسدی طاری
  • منبع خبر : payameconference.ir