امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک ملی ایران و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک ملی ایران و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در راستای گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری‌های متقابل به امضا رسید.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک دو جانبه بانک ملی ایران و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در راستای گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری‌های متقابل به امضای ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران و محمدرضا جوادی یگانه رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری رسید.
در این مراسم که با حضور اعضای هیات‌مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران و مسوولان ارشد بانک ملی ایران و همچنین جمعی از مدیران مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، ابوالفضل نجارزاده با اشاره به این که بانک ملی ایران به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان در کشور نزدیک به یک قرن وظیفه خدمت‌رسانی شایسته را درکارنامه خود دارد، افزود: این بانک همیشه در دوران فعالیت خودش و نسبت به زمان‌های مختلف همیشه در صف اول خدمت‌رسانی بوده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم بر ضرورت خدمت به مردم تاکید کرد و در ادامه به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بانک در حوزه ارایه خدمات مختلف به مردم و آحاد جامعه پرداخت و گفت: نگاه بانک ملی ایران خلق ارزش در حمایت از مردم است.
وی در ادامه با توجه به ظرفیت‌های گسترده دو طرف اظهارداشت: بانک ملی ایران با داشتن بانک کارگشایی، سامانه‌های مختلف، من جمله پیام رسان بله و ظرفیت‌های مجموعه چاپ و نشر، بی‌شک خدمات شایسته و متفاوتی ارایه خواهد داد.
وی همچنین با تاکید بر این که بانک ملی در حوزه بانکداری بیشتر از سود و زیان به خدمت‌رسانی به مردم توجه می‌کند، گفت: این بانک با 60 میلیون مشتری همیشه تلاش کرده در کنار مردم بایستد و خدمت‌رسانی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا