امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و سازمان ملی استاندارد
آیین امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی ایران و سازمان ملی استاندارد با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، رییس سازمان ملی استاندارد و جمعی از مدیران و معاونان دو مجموعه برگزار شد.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل این بانک گفت: استانداردسازی در دنیای مدرن ضرورتی انکارناپذیر است که علاوه بر تاثیر بر سلامت جامعه، نقش محوری در ارتقای کیفیت و افزایش قدرت رقابتی محصولات و خدمات دارد.
وی تاکید کرد: امروز بانک ملی ایران و سازمان ملی استاندارد ایران در حوزه فرهنگ مالی، تجارت و کسبوکار زبان مشترکی برای ارایه خدمات به جامعه هدف پیدا کردهاند. همانطور که استانداردها جزیی جداییناپذیر از زندگی بشر و مبتنی بر روشهای علمی هستند، ارایه خدمات مالی بهروز، تدوین و اجرای محصولات بانکی بر اساس نیاز جامعه و فناوریهای دیجیتال نیز ضرورتی حیاتی محسوب میشود.
نجارزاده در ادامه با اشاره به پیشینه همکاری دو نهاد اظهار داشت: بانک ملی ایران و سازمان ملی استاندارد دو مجموعه باسابقه هستند که در طول سالها همکاریهایی داشتهاند. اما با حضور دکتر انصاری، تعاملات بیشتر و موثرتری شکل گرفت و اکنون شعبه بانک ملی در این سازمان بازگشایی شده است.
وی گفت: براساس این تفاهمنامه، بانک ملی ایران خدمات متنوع مالی و غیرحضوری را متناسب با نیازهای سازمان ملی استاندارد از طریق بسترهای دیجیتال ارایه خواهد کرد. این همکاری با هدف ارتقای کیفیت خدمات، تسهیل تامین مالی مشتریان سازمان ملی استاندارد و ایجاد همافزایی میان دو نهاد و ذینفعان آن دو انجام میشود.
مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: یکی از حلقههای مفقوده در بانک ملی ایران، عدم استفاده از ظرفیتهای موجود برای همکاری با سایر سازمانها بود. اما اکنون تلاش میشود تا این ظرفیتها در راستای خلق ارزش و ارایه انواع خدمات بانکی و فناورانه بهکار گرفته شود.
نجارزاده در پایان گفت: همکاری با سازمان ملی استاندارد موجب افتخار است و با امضای این تفاهمنامه متناسب با نیازهای سازمان ملی استاندارد خدماتی متفاوت، متنوع و شفاف به ذینفعان این سازمان ارایه خواهد شد.
در ادامه، فرزانه انصاری رییس سازمان ملی استاندارد در این مراسم گفت: بانک ملی ایران بهعنوان بانک همکار، انتخاب همه همکاران و مشتریان سازمان ملی استاندارد در کرج بوده است، نه صرفا انتخاب یک فرد، این موضوع بیانگر رضایتمندی جامعه از خدمات و مشتریمداری بانک ملی است.
وی همچنین به اهمیت استانداردسازی خدمات بانکی اشاره کرد و بر ضرورت رعایت استانداردهای بینالمللی در نظام بانکداری تاکید داشت.