کتابفروشی‌های عضو سامانه خرید از کتابفروشی می‌توانند اطلاعات کتاب‌های کمک درسی و درسی موجود در کتابفروشی خود را در سامانه c.ketab.ir بارگذاری کنند.

به گزارش گویای خبر به نقل از خبرگزاری کتاب ایران، سامانه خرید از کتابفروشی با هدف گسترش ویترین کتابفروشی‌ها به وسعت ایران و در راستای عدالت فرهنگی به صورت دائمی راه‌‌اندازی شده است.

بیش از سه ماه است که از فعالیت این سامانه می‌گذرد و تاکنون کتابفروشی‌هایی از سراسر کشور با عضویت در سامانه اقدام به فروش کتاب در موضوعات مختلف کرده‌اند. اکنون نیز به منظور دسترسی هموطنان به کتاب‌های کمک درسی و درسی، فروش این کتاب‌ها از سوی کتابفروشی‌های عضو سامانه خرید از کتابفروشی فراهم شد.

کتابفروشی‌های عضو این سامانه می‌توانند اطلاعات کتاب‌های کمک درسی و درسی موجود در کتابفروشی خود را در سامانه c.ketab.ir بارگذاری کنند.

یارانه خرید ۲۵ درصدی کتاب که در «سامانه خرید از کتابفروشی» به هر کدملی تعلق می‌گیرد، شامل کتاب‌های کمک درسی و درسی نخواهد شد.

خریداران و کتابفروشان می‌توانند برای دریافت راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت‌نام، فروش و خرید کتاب از طریق «سامانه خرید از کتابفروشی» همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ با شماره تلفن ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ (مرکز پشتیبانی و پاسخ‌گویی) تماس بگیرند.

  • منبع خبر :  خبرگزاری کتاب ایران