با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون، امین احمدی به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون معرفی شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه معارفه مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اظهار داشت: آقای احمدی از مدیران انقلابی، حزب اللهی، متعهد و متخصص بوده است که دارای اخلاق، پیشینه و عملکرد مناسبی می‌باشد.

شیخ حسینی تاکید نمود: عملکرد ایشان در حوزه‌های مالی و اداری استانداری و همچنین بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری گویای تجربه و تخصص ایشان است، همچنین پیشینه مثبت آقای احمدی در نهادهای وابسته به نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نیز معاون مالی و پشتیبانی سازمان هلال احمر دلالت بر توفیقات مدیریتی ایشان است.

وی تصریح نمود: آقای احمدی با توانمندی و اخلاق و روحیه مناسب می‌توانند تداوم عملکرد رو به ترقی شرکت را حاصل نمایند، شرکت طی دوره مدیریتی آقای معصومی عملکردی مناسب داشته است و در دوره مدیریتی جدید نیز همکاری مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره و نیز تلاش و اهتمام همکاران شرکت می‌تواند موجبات توفیقات جدید شرکت را فراهم نماید.

این مقام بانکی خاطرنشان کرد: آقای آرمین معصومی در مسوولیت جدید در راس هرم مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون قرار گرفته است، حضور ایشان در مرکز می‌تواند در پیشبرد برنامه‌ها و ارتقای سطح عملکرد شرکت موثر واقع شود. ایشان همچنین مطابق تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر لزوم حضور مشاور مردمی در دستگاه‌های تابعه به عنوان مشاور مردمی مدیرعامل بانک توسعه تعاون واجد مسوولیت‌هایی می‌شوند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: انتخابات رویداد مهم کشور است که اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با آرای مردم مشخص می‌شوند. حضور در انتخابات وظیفه اخلاقی و شرعی همه ما است، علاوه بر حضور شایسته است تا سایرین و اطرافیان نیز به این امر مهم دعوت نماییم، ما به عنوان کارگزاران می‌توانیم مطابق جهاد تبیین، عزیزان و اطرافیان را به حضور شکوهمند در انتخابات دعوت نماییم، انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات شکوهمند می‌تواند موجب اقتدار و امنیت کشور باشد. حضور شکوهمند مردم و انتخابات پرشور می‌تواند ضمن مشارکت بهینه مردم در تعیین سرنوشت کشور و ارتقای نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری موجب گردید نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی و کشورهای متخاصم بر آب گردد.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک توسعه تعاون