اولویت بیمه آسیا ارایه خدمات باکیفیت و رضایت مشتریان است
مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگیناپذیر کارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا ارایه خدمات باکیفیت و رضایت مشتریان است.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در نشست نمایندگان فعال در بیمههای باربری با مدیرعامل و مدیران شرکت، چالشها، مسایل و سایر موضوعات مرتبط به این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از نمایندگان به بیان مسایل خود پرداختند.
در این نشست، مسعود بادین، نایب رییس هیاتمدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگیناپذیر کارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا ارایه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است.
مدیرعامل بیمه آسیا در ارتباط با عملکرد بیمه آسیا در شش ماهه امسال گفت: رشد 58.8 درصدی پرتفوی و کاهش 5.9 درصدی نسبت خسارت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان داد که این شرکت در راستای بهبود ترکیب پرتفوی و ریسکسنجی مناسب، به درستی عمل کرده است.
گفتنی است در نشست نمایندگان فعال در بیمههای باربری بیمه آسیا، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمههای اموال، بهروز ناظمی، معاون امور استانها و شبکه فروش، محمد افتخاری، معاون مالی و اقتصادی و تنی چند از مدیران حضور داشتند.
این نشست در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۷ بیمه آسیا برگزار شد.