معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌‌الملل مرکز ارتباطات از برگزاری اولین رویداد نمایشگاه تخصصی ظرفیت‌های روابط عمومی خبر داد.

گویای خبر – به گزارش پایگاه خبری شهر، محمدحامد احسانبخش، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل با اشاره به این که نمایشگاه حاضر از سلسله برنامه‌های رویداد بارش (برنامه ارتقای روابط‌عمومی‌های شهرداری) است، گفت: این رویداد با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی روابط‌عمومی‌ها، ایجاد فضایی برای تعامل و تبادل تجربیات و اطلاعات، شناسایی ظرفیت‌های روابط‌عمومی‌ها و هم‌افزایی در اطلاع‌رسانی موضوعات شهری با حضور تمامی بخش‌های شهرداری تهران (معاونت‌ها،مناطق و سازمان و شرکت‌ها) برگزار می‌شود.

وی موضوع نخستین نمایشگاه تخصصی ظرفیت‌های روابط عمومی را نشریات روابط عمومی مانند (روزنامه، مجله، فصلنامه، ماهنامه، ویژه‌نامه و…) به صورت چاپی و الکترونیک اعلام و خاطرنشان کرد: در رویدادهای بعدی بنا داریم با هدف ارتقاء سطح روابط‌عمومی‌ها به صورت تخصصی،ظرفیت‌های مرتبط با حوزه کاری خود در موضوعات چند رسانه‌ای و مولتی مدیا، برندینگ، تولیدات محتوایی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و … را به معرض نمایش بگذارند و به رقابت بپردازند.

معاون روابط عمومی مرکزارتباطات و امور بین‌الملل همچنین با تصریح این که هدف ما شناسایی ظرفیت روابط عمومی‌ها است،افزود: قصد داریم این گونه نمایشگاه‌ها را به صورت فصلی و هر بار با یک بخش ویژه و به صورت کاملاً تخصصی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی صحیح و اصولی و ارزیابی ظرفیت‌های روابط‌ عمومی، تصریح کرد: به منظور اجرای هر چه بهتر این نمایشگاه، هیأتی متشکل از اعضای هیأت علمی و متخصصین عرصه مطبوعات و نشریات جهت ارزیابی کیفی و کمی انتشار نشریات، تحلیل و بررسی محتوایی نشریات، ارزیابی و امتیاز دهی بخش‌های محتوایی جشنواره و ارزیابی و امتیازدهی بخش‌های صفحه‌آرایی و اصول‌ روزنامه‌نگاری تشکیل شده است.

شایان ذکر است در آیین اختتامیه نخستین رویداد بارش (برنامه ارتقاء روابط عمومی‌های شهرداری تهران) به ترتیب روابط عمومی شهرداری مناطق ۱۸،۱۹‌،۲۲،۱۱،۱۷( هفده،یازده،بیست و دو،نوزده و هجده) رتبه‌های اول تا تا پنجم این رویداد ارتباطی را کسب و احراز کردند و هریک از برندگان جوایز خود را از مدیران ارشد شهری دریافت کردند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری شهر