اولین رویکرد بانک ملی ایران ارایه خدمات با کیفیت به مردم است
مدیرعامل بانک ملی ایران در اولین مجمع ادارات امور شعب شمال تهران و شعبه مستقل مرکزی این بانک تأکید کرد: اولین رویکرد بانک ملی ایران ارایه خدمات با کیفیت به مردم است.
به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اولین مجمع رسیدگی به صورتهای مالی اداره امور شعب شمال تهران و شعب مستقل مرکزی بانک ملی ایران به منظور بررسی عملکرد مالی و عملیاتی سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل بانک، اعضای هیأتمدیره، اعضای هیأت عامل، مدیران امور، روسای ادارات و سایر همکاران برگزار شد.
ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در مجمع رسیدگی به صورتهای مالی اداره امور شعب شمال تهران با تأکید بر برگزاری سالانه مجامع ادارات امور شعب تهران و سایر استانها، گفت: هر ساله باید عملکرد ادارات امور شعب مورد بررسی قرار گیرد تا اگر چالش و ضعفی در عملکردی وجود دارد، راهحل لازم آن یافت شود و در مسیر اصلاح آن حرکت کنیم.
وی افزود: رؤسای ادارات در مجمع باید ضمن ارایه گزارش از عملکرد مالی و عملیاتی اداره متبوع خود، خواستهها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد ارایه کنند تا بتوانیم در مسیر پیشبرد اهداف عالی بانک گامهای مؤثر برداریم.
نجارزاده تأکید کرد: بانک ملی ایران با توجه به رسالتی که برای خود قائل است، نگاه سود و زیان ندارد. اولین رویکرد ما در بانک ملی ایران ارایه خدمات با کیفیت به مردم ایران است، اما با این حال نمیشود با وجود زیانده بودن، خدمات خوب هم ارایه داد. بنابراین ضروری است تا با بررسی نقاط ضعف و قوت، برای هر شعبه بانک یک برنامه راهبردی داشته باشیم.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: برگزاری مجمع برای ادارات امور شعب تهران و استانها باید هر ساله و بهصورت حرفهای برگزار شود تا همکاران بدانند اقدامات آنها در حوزه مالی و عملیاتی دیده میشود، مورد بررسی قرار میگیرد و از این طریق ضعفهای عملکردی برطرف شود.
وی پس از بررسی عملکرد اداره امور شعب شمال تهران در مجمع این اداره گفت: با توجه به اقداماتی که در سال گذشته اجرایی شد، بانک ملی ایران به سود رسیده است و تلاش شده در راستای اصلاح ساختار مالی، سود محقق شده در حساب ذخایر قانونی بانک اعمال گردد.
نجارزاده بیان کرد: هزینههای بانک باید براساس درآمدهای کارمزدی تأمین شود. ازاینرو برای پیشبرد اهداف بانک و حفظ جایگاه بانک وجود یک برنامه الزامی است تا از این طریق موفقیتهای بانک ادامهدار شود. باید باور داشته باشیم که میتوانیم نواقص و ایرادات را برطرف کنیم و بر مبنای برنامه پیش برویم.
گفتنی است؛ در این مجامع امیر مسعود رزازان عضو هیأتمدیره و معاون مالی بانک ضمن ارایه گزارش از عملکرد مالی شعبه مستقل مرکزی و اداره امور شعب شمال تهران به ارایه راهکارها و نکات کاربردی در حوزه بهبود عملکرد مالی پرداخت. همچنین نصرتاله شهبازی قائم مقام مدیرعامل و حسن مونسان معاون شعب بانک ملی ایران در این دو مجمع نکات راهبردی در خصوص برگزاری مجمع و توجه به کیفیت درآمدهای شعب و شاخصهای اثرگذار بر بهبود عملکرد پرداختند.