مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو و هیات همراه از شعبه ساری و آمل این شرکت بازدید کردند.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، دکتررضوانی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو ضمن تشکر از تلاش همکاران شعبه در راستای تحقق اهداف عالی شرکت، نیروی انسانی حرفه‌ای و تلاشگر را بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان خواند و بر راهکارهای راهبردی لازم برای بهبود و توسعه خدمات بیمه‌ای تاکید داشت.

دکتر رضوانی «انجام عملیات بیمه‌گری سودآور» را مهم‌ترین راهبرد شرکت دانست و با اشاره به این که بیمه تجارت‌نو به صورت هدفمند بر روی پرتفوهای سودآور تمرکز می‌کند افزود: اصول مشتری‌مداری نیز رکنی است که همه کارکنان باید بر این امر مهم پایبند بوده و نسبت به ارتقای خدمات و پیشرفت شرکت مشارکت داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به عنوان یک رهبر مشتاق و پویا، با کارکنان شعب گفت‌وگو کرد و راهکارهای جدید را برای بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتریان پیشنهاد داد.

این اقدام نشان از تلاش‌های جدی و مستمر این شرکت برای ارتقا سطح خدمات بیمه‌ای در سطح استان‌ها و افزایش اعتماد مشتریان به آن است.

  • منبع خبر :  روابط عمومی بیمه تجارت‌نو