بایگانی‌های مشتری‌مداری - گویای خبر
«ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود ۰۶ ارد ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک مسکن در آیین گرامیداشت سی‌وچهارمین سالگرد تأسیس گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن:

«ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود

مدیرعامل بانک مسکن گفت: ثمسکن باید به عنوان برندی توسعه‌گر در کشور و جهان شناخته شود.

۱۶۰۲؛ نماد تعهد بیمه تعاون ۰۷ فرو ۱۴۰۳

۱۶۰۲؛ نماد تعهد بیمه تعاون

ارتباطی بی‌وقفه، نوروزی دل‌انگیز

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو از شعب استان مازندران بیمه تجارت‌نو ۱۲ اسف ۱۴۰۲

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو از شعب استان مازندران بیمه تجارت‌نو

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو و هیات همراه از شعبه ساری و آمل این شرکت بازدید کردند.

تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری رویکرد بنیادین فعالیت‌های بانک رفاه کارگران است ۱۸ بهم ۱۴۰۲
مدیرعامل بانک رفاه تاکید کرد:

تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری رویکرد بنیادین فعالیت‌های بانک رفاه کارگران است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری رویکرد بنیادین فعالیت‌های این بانک است و این رویکرد در دولت مردمی سیزدهم به شکل روزافزونی در مجموعه بانک در حال تقویت و بهبود است.

برنامه منسجم بانک توسعه تعاون برای تجهیز و تخصیص منابع حاصل از گواهی‌سپرده ۱۴ بهم ۱۴۰۲

برنامه منسجم بانک توسعه تعاون برای تجهیز و تخصیص منابع حاصل از گواهی‌سپرده

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت این بانک برای تجهیز و تخصیص منابع جدید حاصل از گواهی‌سپرده برنامه منسجم در نظر دارد.

بانک رفاه کارگران برترین بانک ایران شد ۰۲ بهم ۱۴۰۲
بر اساس رتبه‌بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران؛

بانک رفاه کارگران برترین بانک ایران شد

بانک رفاه کارگران بر اساس رتبه‌بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران، رتبه نخست را در بین بانک‌ها و موسسات اعتباری در شاخص بهره‌وری کل عوامل (TFP) از آن خود کرد.

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بانک مسکن برگزار شد ۰۲ بهم ۱۴۰۲

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بانک مسکن برگزار شد

طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بانک مسکن، جمعی از مدیران و کارکنان در شعبه مستقل مرکزی این بانک گرد هم آمدند و در اقدامی نو، دو تن از کارکنان شعبه، کیک هشتاد و پنجمین سالروز را برش زدند.

تقویت هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی بانک آینده ۲۴ دی ۱۴۰۲

تقویت هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی بانک آینده

بانک آینده در حوزه بانکداری دیجیتال و تقویت هوشمندسازی فرآیندهای بانکی دستاوردهای چشمگیر و رکوردهای قابل توجهی را در این حوزه به ثبت رسانده است.

افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده ۰۲ دی ۱۴۰۲

افزایش ۱۱ درصدی مشتریان بانک آینده

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700 هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

رعایت مقررات، احتراز از مشتری‌مداری نیست ۰۷ آذر ۱۴۰۲
رئیس اداره مبارزه با پول‌شویی بانک مرکزی:

رعایت مقررات، احتراز از مشتری‌مداری نیست

​رئیس اداره مبارزه با پول‌شویی بانک مرکزی در دومین نشست تخصصی سالیانه بازرسان و مدرسان مبارزه با پول‌شویی بانک صادرات ایران، بر آگاهی از مقررات و اجرای آنها تاکید کرد.