بانک ملت برای نخستین بار در کشور با استفاده از قابلیت‌های بانکداری ویدیویی، برخی خدمات و تراکنش‌های موردنیاز مشتریان را از راه دور و مشابه با مراجعه به شعبه ارایه می‌کند.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارایه شده است.

حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعت‌های غیر اداری، امکان پاسخ به درخواست‌ها و ارایه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهم‌ترین مزایای خدمت جدید ارایه شده بانک ملت است.

این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدیویی بانک ملت، ارایه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارایه شده در آینده افزایش یابد.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک ملت