نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر نقش پررنگ بانک شهر در توسعه و تکمیل پروژه‌های شهری و توسعه شهرها خاطرنشان کرد: این بانک، نگاه مسوولانه و مدبرانه به حوزه مدیریت شهری دارد.

به گزارش گویای خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، پرویز سروری با اشاره به فرارسیدن ۹ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز شوراها در مورد جایگاه این نهاد با اشاره به موفقیت‌های نظام اسلامی کشورمان در طول دهه‌های اخیر و نقش پررنگ مردم در کسب این موفقیت‌ها، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم پایه است و علت تاب‌آوری این نظام در برابر فتنه‌های آمریکا و غرب و دشمنان کشورمان، همین است که باعث شده ایران ما علی‌رغم این دشمنی‌های بین‌المللی هر روز بالنده تر از قبل مسیر خود را رو به جلو طی کرده و استراتژی خودش را در جهت مقابله با زورگویی در نظام بین‌المللی جلو ببرد.

وی با بیان این که آنچه در قانون اساسی و نگاهی که مسوولان انقلاب اسلامی درباره مشارکت مردم در نظام تصمیم‌سازی کشور دارند، بسیار حایز اهمیت است، افزود: در تمام این سال‌ها حضور مردم در نظام تصمیم‌گیری کشور را مسوولان انقلاب توسعه داده‌اند و تلاش کرده‌اند مردم در همه حوزه‌ها حضور داشته باشند و شکل‌گیری شوراها نیز برجسته‌ترین تبلور مردم سالاری دینی و مردم پایه بودن نظام جمهوری اسلامی است و در قانون اساسی ما حضور مردم یک حضور تشریفاتی تلقی نشده و یک حضور تعیین‌کننده و جدی است.

سروری در ادامه با اشاره بر نقش مدیریت شهری و شوراها در تاسیس و گسترش خدمات‌رسانی بانک شهر به شهروندان در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: بانک شهر به عنوان بانکی که بیشترین تعاملات را در پروژه‌های مدیریت شهری در سطح شهرها و به خصوص شهر تهران دارد، غیرقابل انکار است و ما شاهدیم که بانک شهر، نگاه بنگاه‌داری ندارد و نگاهی مسوولانه و مدبرانه به حوزه شهری دارد.

وی با تاکید بر این که بانک شهر همواره در کمک به گسترش حمل و نقل عمومی در کلانشهرها، به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار وارد شده و در سرمایه‌گذاری‌ها با مدیریت شهری، همکاری جدی داشته است، گفت: این بانک یکی از عوامل موثر در پیشرفت جدی شهر در حوزه حمل و نقل عمومی است. بانک شهر امروز به عنوان یک مولفه تاثیرگذار در کنار عوامل دیگر در توسعه حمل و نقل درون شهری معرفی می‌شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با قدردانی از عملکرد بانک شهر در پیشبرد پروژه‌های شهری گفت: به نظر می‌رسد رفته رفته مدیران شهری احساس می‌کنند که پشتیبان و حامی خوبی در توسعه پروژه‌های شهری در کنار خودشان به نام بانک شهر دارند و این همکاری و حمایت بانک، قابل تقدیر است. باید از همه مدیران شهری خواست این نگاه تاثیرگذار و مسوولانه بانک شهر را مغتنم دانسته و نهایت استفاده را از این همکاری بکنند.

  • منبع خبر : روابط عمومی بانک شهر