اولین رویداد Ted talk در صنعت لوازم خانگی ایران برگزار در حاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران (هامکس ۱۴۰۲) برگزار شد.

به گزارش گویای خبر به نقل از آهام ایران، سیدرضا سجادی، یکی از سخنران اولین رویداد تدتاک (Ted talk) در بزرگترین گردهمایی تولید صنایع لوازم خانگی بود که در حاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی ایران (هامکس ۱۴۰۲) برگزار شد، گفت: در برابر مجریان صنعت لوازم خانگی تنها می‌توان آرزوها را به تصویر کشید.

سیدرضا سجادی که مدیرعامل پلتفرم Done را عهده دارد تاریخ شروع به کار مجموعه خود را سال ۹۵ اعلام کرد و گفت: این پلتفرم بر پایه سخت‌افزار و نرم‌افزار پایه‌ریزی شده است که امروزه با گروه انتخاب به بازار معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه فناور بودن فعالیت برای مجموعه Done از اهمیت بالایی برخوردار است، ابراز داشت: اهمیت کار به حدی است که اهتمام خود را متوجه ارائه خدمات پس از فروش به مخاطبان خود کرده است.

سجادی با طرح این پرسش که چرا باید همواره به خدمات پس از فروش بهاء داد، اینگونه پاسخ داد: باید پذیرفت که فروش در ابتدا تعهد است و مشتریان حلقه‌ای از زنجیره ارزش شرکت‌ها هستند.

او با انتقاد از کم‌توجهی به مقوله مهاجرت نخبگان از کشور نیز گفت: نبود تکیه‌گاه محکم نزد دولت برای این دست از فناوران منجر به تسریع خروج آن‌ها از کشور می‌شود.

به اعتقاد وی، ایران در رقابت‌های تکنولوژیک جهانی جایگاه چندانی نداشته و ادامه این روند مانع اساسی برای تحقق اهداف صادراتی کشور خواهد شد.

برای مشاهده فیلم رویداد تدتاک در آپارات در اینجا کلیک کنید.

  • منبع خبر : انجمن صنایع لوازم خانگی ایران